Barça-Reus Deportiu: L’últim assalt abans dels Play-offs
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
L’última jornada de la fase regular de l’OK Lliga ja és aquí (11.30 hores, OKLiga.TV). El Barça, que arriba a la jornada 26 després de superar el Vilafranca amb una victòria contundent (0-9), rep el Reus Deportiu al Palau Blaugrana per disputar el quart clàssic de la temporada. El conjunt del Baix Camp també afronta el partit després una bona victòria contra el Deportivo Liceo (8-2).
El tècnic blaugrana pensa que “un Barça-Reus després de tots els partits contra ells aquesta temporada, per nosaltres és important i ens motiva. Seguim amb lesionats, ells venen de fer un partidàs i segur que ens servirà per pensar ja en els play-offs”.
Per la seva banda, el capità Sergi Fernández afirma que “tenim moltes ganes que arribi el partit, de fer un bon espectacle per l’afició i arribar de la millor manera al Play-off. Contra el Reus sempre volem guanyar i fer un bon partit per agafar bones sensacions”.
El quart clàssic de la temporada
L’afició del Barça podrà gaudir d’un bon espectacle que servirà per desfer l’empat en els duels directes entre els dos conjunts. Fins ara, victòria blaugrana a domicili a l’OK Lliga, derrota a la Champions i empat en l’últim enfrontament disputat al Palau en competició europea. El conjunt de Jordi Garcia arriba al partit amb un balanç de 15 victòries, 6 empats i tan sols 4 derrotes. Com a segon equip després del Barça amb més gols a favor (89) i dels equips que menys n’ha rebut (54).
El jove Àlex Ortigosa podria debutar amb el primer equip
El conjunt de David Cáceres afronta el partit amb les tres baixes ja conegudes i, com ja va passar la setmana passada, haurà de comptar amb la presència de dos jugadors de l’hoquei formatiu per completar la convocatòria. Miki Escala i Àlex Ortigosa són els escoliits. Ortigosa, de 19 anys, podria ser el segon jove en debutar amb el primer equip a les ordres de Cáceres. Els àrbitres del duel seran Albert Barba i Jordi Reverter.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç