Barça-Deportivo Liceo: Un duel amb molts al·licients

Barça-Deportivo Liceo: Un duel amb molts al·licients

(16.00 hores, Esport3) Els de David Cáceres poden igualar el millor inici de la història de l’OK Lliga assolit per primer cop pel Barça de Carlos Figueroa

El Barça de David Cáceres rep a un històric com el Deportivo Liceo (16.00 hores, Esport3) el dia que podria entrar a la història de la secció igualant el millor inici de l’OK Lliga que es va produir per primera vegada durant la temporada 2004/05, amb el Barça entrenat per Carlos Figueroa. Seria la tercera vegada que s’assoliria un inici perfecte, amb 17 victòries en els primers 17 partits, igual que va succeir també la temporada 2021/22 en que es va repetir la gesta aconseguida fa dues dècades.

Les declaracions dels protagonistes

El tècnic blaugrana afirma que “hi ha bastants al·licients, ells porten 5 porteries a zero i nosaltres si guanyem igualem un registre històric important dins del club i de l’OK Lliga”. Cáceres creu que “el Liceo arriba en el seu millor moment de la temporada i nosaltres venim de partits bons i no tant bons i el que hem d’aconseguir és fer un bon partit per consolidar la segona part que vam jugar a Barcelos”.

Carles Grau expressa que “és un dels millors partits que es pot veure a l’OK Lliga, estem concentrats, ens trobarem un equip que ha anat millorant, amb victòries seguides, estan defensant molt bé i serà dur”. D’altra banda, el porter blaugrana destaca que “hem d’estar 50 minuts al 100%, endur-nos la victòria i també serà una prova de foc per veure com podem encarar el partit contra el Reus de Champions d’aquí una setmana i mitja”.

Un rival en forma

El Deportivo Liceo arriba al duel en una bona dinàmica a la competició regular, en la segona posició, 12 punts per sota dels blaugranes i amb un balanç de 4 derrotes i 12 victòries, les últimes 4 de forma consecutiva. L’equip entrenat per Juan Copa, compta amb un equip farcit d’experiència i talent jove. Cal tenir en especial atenció a Arnau Xaus, que acumula 17 gols, a un de Pablo Álvarez i a tres del pitxitxi Ferran Font. Els dos precedents d’aquesta temporada, disputats a Riazor, han estat favorables als blaugranes: A la semifinal de la Supercopa (5-2) i en la 4a jornada (1-4).

Amb la confiança intacta

Els de David Cáceres arriben al duel amb la moral alta després d’aconseguir un empat contra l’OC Barcelos (4-4) a la màxima competició continental que permet l’equip seguir depenent de sí mateix a Europa. Sense gaire temps per preparar l’enfrontament, els blaugranes s’han entrenat al Palau Blaugrana aquest dissabte amb tots els jugadors disponibles de la plantilla i, com sempre, el tècnic n’haurà de descartar a un. Els àrbitres del duel seran Miguel Díaz i Luís Mier. 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut