El Barça ha tancat la darrera setmana de preparació abans de l’inici de la Champions i la Lliga amb un partit d’entrenament. Els jugadors del primer equip, acompanyats d’alguns joves del Barça Atlètic, han afinat, en una simulació a temps complet, detalls de cara a l’estrena europea del proper dijous, davant el GOG i al Palau.

Cal recordar que la Lliga Nexus Energía Asobal comença aquesta temporada més tard que la competició europea i, per tant, aquest cap de setmana, posterior a la Supercopa Ibèrica, no hi ha cap compromís oficial.

El partit d’entrenament ja ha comptat amb la presència de Jonathan Carlsbogard, reincorporat dimecres a la disciplina del grup. El Barça Atlètic ha aportat 8 jugadors a la sessió: Filip Saric, Manuel Ortega, Adrián Sola, Oriol San Felipe, Quim Rocas, Hanes Nilsson, Miguel Martín i Anselmo Collado.

Setmana de debut a la vista

El Barça afrontarà la setmana vinent el debut tant a la Machineseeker EHF Champions League com a la Lliga Nexus Energía Asobal.

El primer dels compromisos serà dijous 11 de setembre, a les 20.45h al Palau, contra el GOG danès. El partit inaugurarà el Grup B de la Champions 2025/26 per als blaugranes, contra un rival retornat a la màxima competició continental després d’un any d’absència.

El dissabte serà el torn del debut a la Lliga Nexus Energía Asobal. El Barça s’estrenarà a la pista de l’EON Alicante, recent ascendit, a les 19h.

 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca