Gabriel Jesús ja és culer. I està encantat que així sigui. Perquè el davanter brasiler, està "complint un somni" després de dues temporades "molt complicades." La seva arribada s'ha gestionat  ràpidament, però està més que preparat.

"A la vida passen aquestes coses. No crec gaire en les casualitats. Estava treballant i entrenant-me de valent, amb el respecte màxim, perquè sabia que alguna cosa bona em passaria. Estic molt il·lusionat de ser aquí", ha afirmat en les seves primeres paraules de blaugrana.

"Tenim un equipàs i vinc a ajudar"

Hores abans havia estat gaudint "per primera vegada" de l'Spotify Camp Nou en la victòria contra el Rayo. Des de la Llotja, Gabriel Jesús només pensava "que volia ser a baix. Només veia coses bones. Tenim un equipàs i vull ajudar amb el que faci falta."

Ara, ja és una realitat un fet que va començar "fa una setmana, quan vaig rebre el missatge que podia passar. Em vaig posar content i tenia confiança que es podria fer. Quan vaig veure que es faria realitat, em vaig emocionar molt."

Al Barça es retrobarà amb el seu compatriota Raphinha, i amb excompanys com Cancelo, Rodri i Eric. "Vaig parlar amb ells i tots m'han dit coses bones sobre el Club, sobre el vestidor i sobre l'staff." Ara, a somiar. Amb la Champions, i amb ser feliç jugant a futbol.

Força Barça label.aria.forcabarca
Força Barça
label.aria.fire