Protagonisme blaugrana en la golejada d'Espanya a Turquia
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
La golejada d'Espanya davant Turquia (0-6) ha tingut color blaugrana. Fins a quatre futbolistes del FC Barcelona han participat en el duel corresponent a la segona jornada del Grup E de la Classificació de la UEFA per al Mundial 2026: Pedri, Ferran Torres, Lamine Yamal i Fermín López. D'aquests quatre, tres han participat directament en, com a mínim, un gol.
Exhibició de Pedri
El més destacat ha estat Pedri, que ha marcat un doblet a la localitat de Konya. Al minut sis, el canari ha obert la llauna amb un autèntic golàs des de fora de l'àrea. El 8 del Barça també ha estat l'encarregat de tancar el marcador, ja que ha estat l'autor de la sisena diana dels de Luis de la Fuente. El de Tegueste ha fet bona una passada d'Oyarzabal i ha superat el porter turc en un mà a mà.
El quart gol, 'made in' Barça
Convé remarcar, també, el quart gol del combinat espanyol. Aquest ha estat protagonitzat per tres blaugranes. En un gran contracop, Pedri ha conduït l'esfèrica fins que ha connectat amb Lamine Yamal. El de Rocafonda ha esperat la desmarcada de Ferran Torres, i el tauró no ha errat l'un contra un. Golàs made in Barça. El 10 del Barça també ha fet l'assistència en la cinquena diana, en aquest cas a Mikel Merino. A més, ha completat vuit dríblings en tot el partit.
Així doncs, Espanya suma un triomf amb un gran protagonisme culer. Ara mateix, els de Luis de la Fuente lideren el seu grup classificatori, la qual cosa els acosta al Mundial de l'estiu vinent, que es disputarà als Estats Units, Canadà i Mèxic.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç