Una mirada dolça al passat. Aquest 6 de juny de 2025 es compleixen 10 anys de la Champions League guanyada a Berlín. Alegria que va portar la cinquena orelluda a les vitrines del Museu gràcies a la victòria contra la Juventus. Enderrocada gràcies als gols de Rakitic, Luis Suárez i Neymar. 

Tot barcelonista recorda el 6 de juny de 2015 a l'Olympiastadion de Berlín. Escenari on l'elenc aleshores entrenat per Luis Enrique va tornar a fer esclatar el confeti blaugrana a la màxima competició continental. Una efemèride que està d'aniversari, ja que compleix una dècada. Molts recorden aquella plantilla 2014/15 pel trident atacant format per Luis Suárez, Messi i Neymar, però noms com els de Xavi, Iniesta, Pedro, Piqué o Busquets també van tenir molt a dir en aquella Champions alçada al cel de la capital alemanya. 

El triomf contra els bianconeri per 1-3 va posar la cirereta a una temporada redona, que va acabar amb el títol europeu per aixecar el segon triplet de la història del FC Barcelona. Aquella Champions 2014/15 és la darrera que ha entrat en el palmarès barcelonista, que espera tornar a ser sacsejat. 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca