Comunicats mèdics de Piqué i Sergi Roberto
Ofert per

Comunicats mèdics de Piqué i Sergi Roberto

El '3' blaugrana té un esquinç de grau 3 al lligament lateral intern i lesió parcial del lligament encreuat anterior del genoll dret, mentre que el '20' culer té una ruptura al recte femoral de la cuixa dreta

Piqué i Sergi Roberto s'han lesionat en la derrota culer al Wanda Metroplitano (1-0). Aquest diumenge ambdós jugadors han pogut saber amb més destall l'abast de la seva lesió.

Piqué, amb un esquinç i lesió parcial del lligament encreuat anterior al genoll dret

Les proves realitzades aquest diumenge al jugador del primer equip Gerard Piqué han mostrat que té un esquinç de grau 3 al lligament lateral intern i lesió parcial del lligament encreuat anterior del genoll dret. És baixa i l'evolució en marcarà disponibilitat. El barcelonista s’ha lesionat aquest dissabte, en el partit que el FC Barcelona ha jugat al Wanda Metropolitano contra l’Atlètic de Madrid. El defensa, en una acció de mala fortuna amb Correa, ha hagut d’abandonar el terreny de joc al minut 60.

Aquest era el 10è partit que jugava el blaugrana aquesta temporada, després dels 8 disputats a la Lliga i els 2 de Champions. Precisament en aquesta competició, contra el Dinamo de Kíev, Piqué va fer el seu únic gol fins al moment d’aquest curs, que el va convertir en el segon defensa més golejador de la Lliga de Campions.

I és que suma 15 dianes a la màxima competició continental, només per sota de les 16 de Roberto Carlos.

Sergi Roberto, amb una ruptura al recte femoral de la cuixa dreta

Les proves realitzades aquest diumenge a Sergi Roberto han mostrat que té una ruptura al recte femoral de la cuixa dreta. El temps de baixa aproximat serà de dos mesos. El de Reus s'ha lesionat també en el partit davant l'Atlètic de Madrid després d'un xut fort des de la llarga distància.

Aquest també era el 10è partit que jugava el polivalent futbolista de Reus, que aquesta nit ha jugat en la posició de lateral i en el mig del camp, després dels 7 disputats a la Lliga i els 3 de Champions. El seu balanç anotador és d'un gol en el torneig regular; va ser en el triomf per 0-3 davant el Celta de Vigo.