Residència
- La residència té vigilància?
La residència té videovigilància de 24h i es tanca sota clau a partir de les 9pm amb un conserge per a que cap nen pugui sortir.
- Com assigneu les habitacions?
Les habitacions son dobles amb bany privat i les organitzarem per edats. En algunes excepcions, es podria afegir una habitació individual.
- On s’allotgen les nenes participants als campus?
Tindran habitacions individuals, dobles o triples compartides entre noies.
- Estan inclosos els coixins, llençols i tovalloles?
Els coixins, llençols i tovalloles estan incloses en les habitacions. Recomanem portar una tovallola per portar-la a la platja.
- Els nens tenen accés a internet per escriure un e-mail a les seves famílies?
Si, la residència té WIFI obert per tots els seus residents.
- Com és el menjar a la residència?
El menjar serà variat i saludable. En tots els menjars, es podrà triar entre diversos primers i diversos segons (excepte pícnic en excursions). Podem preparar dietes especials amb requisits alimentaris envaint un e-mail el més aviat possible a barcacamps@fcbarcelona.cat amb l’assumpte DIETA ESPECIAL + NOM DEL JUGADOR
- On poden deixar els participants els objectes de valor?
Recomanem que no portin objectes de valor.
- Poden els pares visitar els nens durant el campus?
No, només amb avis previ i en casos puntuals.