Jornada número 8 entre el CN Sabadell i l'FC Barcelona, dos equips situats en la part alta de la classificació.

Primer set (21-25): El partit començava de manera renyida mantenint els dos equips el canvi de servei. Al final del primer set l'entrada dels jugadors de la banqueta al servei va marcar la diferència a favor de l'equip visitant que va acabar guanyant el primer set 21-25.

Segon set (25-22): La diferència va continuar sent mínima, però la gran labor de l'equip de Sabadell en defensa unit a la falta d'encert de l'equip *blaugrana en servei i atac va ser suficient perquè el set fora per als locals i així empatar el partit amb el marcador 1-1.

Tercer set (25-22): En el tercer la tònica va ser molt similar als dos anteriors, la defensa i contraatac del Sabadell unit a l'atac dels centrals van bastar per a superar a l'equip d'Angel Ocaña.

Quart set (28-26): El quart set va ser un intercanvi de punts on tots dos equips agafaven rendes de màxim dos punts de diferència. Tot feia suposar que el set es decantaria cap al costat de l'equip que menys errors fes i així va ser. Un error en el servei de Douglas Stringari posava el 26-25 en el marcador que empatava Gerard Osorio amb un punt d'atac (26-26) i dos punts consecutius del Sabadell van decantar la balança, set i partit cap als locals.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca