Visita de la ministra d’Igualtat, Ana Redondo, al FC Barcelona
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
La ministra d’Igualtat del Govern d’Espanya, Ana Redondo, ha visitat aquest dijous les instal·lacions del FC Barcelona, on ha mantingut una reunió amb una delegació del Club, encapçalada per la vicepresidenta Institucional, Elena Fort, amb l’objectiu de conèixer de primera mà el projecte del futbol femení, així com altres iniciatives que duu a terme el FC Barcelona per promoure la igualtat de gènere en l’esport i en tots els àmbits de la societat.
A més d’Elena Fort, la trobada ha comptat amb la presència per part del Club de la directora de la Fundació Barça, la Dra. Marta Segú, juntament amb la cap del Gabinet de Presidència, Manana Giorgadze, i la responsable del Departament de Diversitat, Equitat i Inclusió, Maite Laporta.
La trobada ha estat marcada pel compromís a seguir potenciant l’esport femení en general i el futbol en particular i com l’equip blaugrana amb els seus èxits tant dins com fora del terreny de joc s’ha convertit en un referent per continuar amb aquesta aposta, tot i les dificultats que presenta la indústria. En aquest sentit, Elena Fort ha posat de manifest com, per exemple, les normes del fair play en les competicions estatals poden condicionar la inversió que fan els clubs com el Barça per millorar els seus equips.
D’altra banda, el Club també ha posat en coneixement davant la ministra els projectes que duu a terme la Fundació Barça arreu del món com a eina per a promoure la inclusió de gènere, així com la posada en marxa en el seu moment del Departament de Diversitat, Equitat i Inclusió, una iniciativa pionera en l’àmbit esportiu dins de l’Estat.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç