El FC Barcelona ha consolidat el seu compromís amb la millora contínua de l’atenció als seus socis i sòcies durant la temporada 2024/25, gràcies a la implementació d’un nou sistema de gestió a l’Oficina d’Atenció al Barcelonista (OAB). Aquesta actualització ha permès oferir una atenció més àgil i eficient, amb una notable reducció dels temps de resposta tant en trucades com en correus electrònics i formularis.

Amb el nou número d’atenció telefònica 934 963 600, l’OAB ha atès un total de 101.942 trucades, a més de gestionar 168.657 correus electrònics. També s’han atès 17.835 socis i sòcies de manera presencial, reforçant la proximitat i el tracte personalitzat.

Un servei proper també en els desplaçaments

L’OAB ha estat clau en la gestió dels desplaçaments de socis i sòcies per seguir els equips del Club arreu. Durant la temporada, 5.083 persones han participat en desplaçaments organitzats:

  • Futbol masculí: 11 desplaçaments amb 4.763 socis i sòcies
  • Futbol femení: 2 desplaçaments amb 261
  • Bàsquet: 6 desplaçaments amb 55
  • Handbol (Final Four): 1 desplaçament amb 4

A més, 39.128 socis i sòcies han sol·licitat entrades per assistir a partits fora de casa, demostrant la passió i fidelitat de l’afició blaugrana.

Gestió d’entrades per a finals i passis de temporada

L’OAB ha gestionat la venda per a socis i sòcies de les localitats per a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, així com les finals de la Copa del Rei, la Copa de la Reina i la Women’s Champions League.

  • 23.135 passis de temporada a l’Estadi Olímpic Lluís Companys
  • 21.713 entrades per a la final de Copa del Rei, a l’Estadi La Cartuja de Sevilla
  • 5.576 entrades per a la final de la Women’s Champions League, a l’Estadi José Alvalade de Lisboa
  • 788 per a la final de la Copa de la Reina, a l’Estadi El Alcoraz d’Osca

Reconeixement a la fidelitat

L’OAB també ha estat responsable de l’organització dels actes de lliurament d’insígnies als socis i sòcies que celebren anys de vinculació amb el Club. Durant la temporada 2024/25 s’han convocat:

  • 2.903 socis i sòcies per a la insígnia de plata
  • 260 per a la d’or
  • 56 per a la d’or i brillants

Atenció especialitzada i inclusiva

L’Oficina d’Atenció Especialitzada ha continuat oferint el servei “T’acompanyem”, amb 748 serveis a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, 53 serveis de transport adaptat, i suport en actes com l’entrega d’insígnies (21 serveis) i les assemblees ordinària (15) i extraordinària (7).

Pel que fa a la venda d’entrades per a persones usuàries de cadira de rodes, s’han gestionat:

  • 738 entrades per a l’Estadi Olímpic Lluís Companys
  • 111 entrades per a l’Estadi Johan Cruyff
  • 43 entrades per al Palau Blaugrana
Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca