Rakuten i Barça es diuen adeu aquest diumenge al Camp Nou

Rakuten i Barça es diuen adeu aquest diumenge al Camp Nou

L’empresa japonesa s’acomiada del Club després de cinc anys de relació amb la campanya ‘Arigato Barça’ (Gràcies Barça) que s’ha desplegat en l’últim partit a l’Estadi

L’acord entre el FC Barcelona i Rakuten, que convertia la firma japonesa en el patrocinador principal del Club i que situava el seu nom en el frontal de la samarreta del primer equip, es va iniciar la temporada 2017/18. Després de cinc anys de fructífera relació, ambdues entitats han decidit separar els seus camins i arriba el moment de posar el punt i final a aquest viatge compartit.

Barça i Rakuten han volgut dir-se adeu de forma festiva, recordant la seva trajectòria conjunta durant aquest temps, per això han escollit un data especial: el partit d’aquest cap de setmana al Camp Nou, que és l’últim de la temporada oficial a l’Estadi. L’empresa líder en innovació i tecnologia ha preparat diverses accions de visibilitat coincidint amb l’últim partit de Lliga que el Barça juga aquest diumenge, contra el Villareal (22.00h). Aquestes accions s’emmarquen dins de la campanya Arigato Barça (‘Gràcies Barça’), que ha pres forma tant a l’Estadi com a les xarxes socials.

D’una banda, abans del partit, els jugadors del primer equip han sortit al terreny de joc lluint a l’equipació  amb el missatge ‘Arigato Barça’ a la part davantera, i de la mà d’un grup d’infants que han portat també una samarreta especial on es llegia el lema de la campanya. Així mateix, l’speaker del terreny de joc ha explicat just abans de l’inici del partit al públic assistent el significat d’aquest missatge. Paral·lelament, a la pantalla de leds del perímetre del camp també s’ha llegit el missatge ‘Arigato Barça’ i als videomarcadors s’ha pogut veure un espot creat per a l’ocasió. D’altra banda, des del compte d’Instagram del FC Barcelona s’han publicat una recopilació de continguts Reels de Gameday Stories que s’han creat durant els últims temps; unes petites peces audiovisuals en les que Rakuten ha anat mostrant el seu reconeixement a les persones del Club que fan possible un dia de partit de l’Estadi, un complex engranatge de peces que sempre queda a l’ombra de l’espectacle esportiu.

Amb aquestes accions simbòliques, Barça i Rakuten tancaran un lustre fructífer per ambdues parts que ha suposat un pas endavant més en el món dels patrocinis esportius i que ha afegit una derivada més a l’entranyable vincle que uneix el Japó amb el FC Barcelona.

 

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut