El Valencia Basket, rival a la semifinal de la Supercopa Endesa
L’Olímpic de Badalona serà la seu que acollirà la primera competició oficial ACB, que es disputarà el cap de setmana del 19-20 de setembre
El Barça 2026/27 iniciarà la temporada oficial a l’ACB amb la disputa de la Supercopa Endesa. El rival dels blaugranes a la semifinal serà el Valencia Basket. L’Olímpic de Badalona és la seu escollida on es buscarà el primer títol estatal de la temporada, durant el cap de setmana del 19 i 20 de setembre.
En cas de superar el primer partit, els blaugranes es veurien les cares amb el guanyador de l’altra semifinal, que la disputaran el ASISA Joventut i el Kosner Baskonia.
La competició la disputen el guanyador de l’edició anterior i campió de Lliga, Valencia Basket; el campió de la Copa del Rei, Kosner Baskonia; l’ASISA Joventut, com a equip amfitrió; i el Barça, com a finalista de la Lliga Endesa 2026.