Tota l'actualitat de l'equip a la Copa a València. No et perdis detall del minut a minut dels homes de Xavi Pascual en la seva trajectòria per la competició del KO 2026. 

Divendres, 20 de febrer

1.00 h. Bona nit culers! Despedim la jornada d'avui amb una gran victòria. Demà a per més!

0.45 h. Repassa les millors imatges del partit abans d'anar a dormir

0.25 h. Repassa les declaracions del tècnic de Gavà després de la victòria: 

23.55 h. LA CRÒNICA | Repassa com ha esta el duel de quarts de final 👇🏻

22.53 h. Sí, sí, sí! El Barça és semifinalista de Copa! Els de Xavi Pascual han aconseguit derrotar a l'UCAM Murcia (91-85) en un últim quart molt fi dels culers. Demà més!

22.21 h. Arribem al darrer quart amb el resultat de 60-62. Tot per decidir! Som-hii!!!!

22.01 h. Comença el tercer quart. Som-hi, Barça!

21:46 h. Descans al Roig Arena. Els de Xavi Pascual marxen als vestidors dos punts per sota després que el combinat de Sito Alonso pugés la intensitat en els minuts finals (42-44).

JUCA9444

 

21.20 h. Final del primer quart. El Barça es posa per davant després d'un gran tram final de Kevin Punter amb 7 punts (20-19).

21.00 h. Comença el partit! El Barça surt amb Laprovittola, Brizuela, Clyburn, Shengelia i Fall. Pel Múrcia Cacok, Raieste, Ennis, De Julius i Nakic.

20.33 h. Surten els jugadors a pista. Això és a punt de començar!

20.15 h. Bones notícies! Tomas Satoransky, Jan Vesely i Kevin Punter han rebut l’alta mèdica i podran disputar el partit de quarts de final de la Copa contra l’UCAM Múrcia. D'altra banda, el jugador nord-americà que no disputarà el partit és Miles Norris.

19:55 h. En el primer enfrontament de la jornada, el Baskonia s'ha imposat a La Laguna Tenerife per 91-81. Així doncs, en cas d'aconseguir la classificació, les semifinals serien contra el combinat basc.

19.20 h. El Barça ja és el Roig Arena! Els blaugranes han arribat poc després de les 19.00 h i en breus començaran l'escalfament.

 

18.30 h. El Barça no ha pogut superar el Tirma Gran Canària (78-81) en l’últim partit de la fase de grups. Amb aquest resultat, el conjunt blaugrana tanca el grup B en segona posició.

D’aquesta manera, el Barça disputarà demà les semifinals contra el Reial Madrid, mentre que el Tirma Gran Canària s’enfrontarà al València Basket.

18.00 h. Comença el primer partit de la jornada entre el Baskonia i La Laguna Tenerife. Això significa que queden tres hores per debutar. Escalfem motors?

“La nostra raó”, el ‘claim’ del Barça per una copa molt blaugrana 👇🏻

 

17.45 h. 🗣 Clyburn i Brizuela han analitzat el moment de l'equip i el rival d'aquesta nit abans de l'entrenament. Repassem les declaracions més destacades:

Clyburn

"No ens preocupen les dues primeres derrotes. És un nou dia, un nou partit i una nova oportunitat. Esperem que sigui un duel emocionant."

"Sempre que jugues per un títol és un moment especial. És només un partit: guanyes o te’n vas cap a casa. Al cap i a la fi, vivim per disputar partits com aquest."

Brizuela

"És la Copa del Rei i és una competició importantíssima: volem guanyar."

Sobre l'UCAM Múrcia: "En els dos enfrontaments anteriors vam tenir moments dolents: en el primer, una mala primera part; en el segon, una mala segona part. Cal ser consistents durant els 40 minuts. Ens enfrontem a un equip molt dur, que juga molt bon bàsquet, i hem de ser sòlids de principi a fi."

 

16.30 h. Ei, culers ja heu passat per la Fan Zone? Recordeu que el Barça ha instal·lat un estand i una cistella de bàsquet que estarà operativa el divendres i el dissabte (entre les 11.00 hores i les 21.00 hores) i el diumenge (entre les 11.00 hores i les 19.00 hores).

Els aficionats podran comprar productes oficials (samarretes, bufandes, gorres i altres elements) per tenyir la Copa de blaugrana. També podran posar a prova el seu tir i endur-se una banderola blaugrana de forma gratuïta.

 

15.00 h. La tercera jornada de la fase de grups de la Minicopa està a punt d’arrencar. Repassem els resultats de les primeres jornades en clau blaugrana: el dimecres, el Barça va debutar guanyant al Casademont Zaragoza per 85-64, i en la segona jornada va derrotar el Cajasiete Fundación CB Canarias per 63-76.

Amb aquests resultats, el Barça ja està classificat per a les semifinals, però el partit d’avui serà determinant per establir la posició final. El duel d'avui entre el Barça i el Tirma Gran Canària (16.00 h) ho decidirà tot.

14.00 h. Josep Cubells parla abans del primer partit de la Copa. El maxim responsable del Barça de bàsquet ha parlat abans del duel davant l’UCAM Múrcia i ha agraït el suport de l’afició que s’ha desplaçat fins a València.

 

12.45 h. Primer contacte amb el Roig Arena! Els de Xavi Pascual han realitzat el darrer entrenament abans de debutar. Una sessió que ha servit per escalfar canells, agafar sensacions i repasar aspectes tàctics.

 

11.40 h. Per anar escalfant motors, aquí teniu la prèvia del partit 👇🏻

 

10.50 h. Sabíeu que... no estarem sols a València? Un total de 1.200 culers ens acompanyaran aquesta nit al Roig Arena. Gràcies per ser sempre al nostre costat!

9.30 h. Bon dia, culers! Avui és dia de partit. Ens espera una jornada intensa, amb sessió de tir al matí i el nostre debut a la Copa aquesta nit.

En aquesta jornada es disputen els altres dos partits dels quarts de final: a les 18.00 h, Baskonia – La Laguna Tenerife; i a les 21.00 h, Barça – UCAM Múrcia. Som-hi! 💙❤️

Dijous, 19 de febrer

23.30 h. Tanquem la jornada amb un repàs dels resultats. La Copa ja té els dos primers semifinalistes: el València Basket, que s’ha imposat al Joventut (95-84), i el Reial Madrid, que ha superat l’Unicaja (100-70).

23.00 h. Josep Cubells ja és a València donant suport a l'equip.

 

21.10 h. El Barça ja és a València. Els culers han aterrat a la ciutat i ja són a l'hotel. Demà comença la Copa en clau blaugrana. Sessió de tir al matí i quarts de final contra l'UCAM Múrcia a la tarda.

 

19.15 h. Ara sí, les culers ja volen cap a València. Aquest matí han realitzat el darrer entrenament en terres barcelonines i a la tarda s'han desplaçat  l'aeroport del part per emprendre el viatge cap a la Copa. Un cop allà es traslladaran a l'hotel a descansar.

 

18.00 h. Benvinguts al minut a minut de la Copa del Rei 2026! La competició arrenca ara mateix amb el primer duel de quarts de final entre el València i el Joventut. En clau blaugrana, el Barça és a punt de posar rumb cap a la capital del País Valencià, on s’espera que arribi cap a les 20.00 h. Des d’aquest moment, obrim també aquest espai d’informació perquè pugueu seguir en directe totes les novetats dels culers.

 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca