Les sis victòries consecutives son la millor ratxa del curs i la voluntat és allargar la dinàmica positiva en el partit d’aquest dimarts (21.00 hores, Movistar+) a París. Un triomf blaugrana permetria sumar la quarta victòria europea i continuar en les posicions capdavanteres. El Barça es troba en tercera posició amb un balanç de 10 victòries i de 5 derrotes, mentre que el Paris Basketball encadena quatre desfetes i es troba en la 15a posició (5 victòries i 10 derrotes). Aquest partit també suposarà el retorn de Xavi Pascual a París, la ciutat on es va aconseguir l’Eurolliga del 2010 amb el tècnic de Gavà a la banqueta. El curs passat, sí va jugar-se a Bercy, però en aquesta ocasió es jugarà en el pavelló habitual del Paris Basketball.

El rival d’aquest dimarts és l’equip amb més anotació (91,3 punts de mitjana i el més rebotador (15,9 rebots ofensius i 39,9 en total). “Ells imposen molt ritme, amb un nombre de possessions molt elevat. Juguen molt bé en els primers segons”, descriu Xavi Pascual, afegint que “els haurem de contrarestar amb una bona defensa i, sobretot, hem de jugar bé en atac. Si volem guanyar, haurem d'anotar. Això ho hem de tenir clar”.

Els francesos van perdre en el duel de la lliga francesa jugat dissabte a Nancy i el Barça ve de guanyar a Manresa amb un gran partit. Tot i les baixes, l’equip va fer un pas endavant per aconseguir un difícil triomf a l’acb. “Mentalment, l'equip està fort, no busquem excuses i hem d’estar concentrats per guanyar el partit”, subratlla Pascual, afegint que les sensacions son bones “però hem de seguir”.

Ambdós conjunts van veure’s les cares en el primer amistós del curs, disputat a Encamp (91-90) i amb victòria blaugrana en un desenllaç molt ajustat. En declaracions als mitjans del Club, Kevin Punter ha recordat aquell partit: “Ells van jugar molt ràpid i tenen talent. Juguem a la seva pista i segur que serà un partit difícil”. I ha destacat que és important “estar concentrats, atents a les seves fortaleses i debilitats” i que “hem d’anar dia a dia i partit a partit, sempre junts”. “Estem fent coses molt bones en totes les fases, ofensivament i defensivament. Volem construir i buscar coses per millorar”.

L'equip, que estarà representat a París pels directius Josep Cubells i Xavi Puig (l'equip de futbol femení juga dimecres a la capital francesa), ha aterrat aquest dilluns a la nit després d'entrenar al Palau Blaugrana. La setmana continuarà amb dos partits al Palau: el divendres davant el Baskonia (20.30 hores) i el diumenge davant el Joventut de Badalona (12.30 hores). 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca