Leyma Coruña – Barça: Derrota a domicili (93-92)
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El Barça no ha estat capaç de refer-se. El combinat de Peñarroya ha caigut davant del Leyma Coruña (93-92) en un partit molt igualat en terres gallegues. Tot i que locals han sorprès el conjunt blaugrana amb una gran primera meitat, els barcelonins han pogut sobreposar-se a la segona, però en els darrers minuts la fortuna ha caigut del cantó del conjunt gallec que s'ha acabat imposant només per un punt.
Ara per ara els blaugranes ocupen la cinquena posició de la taula amb 18 victòries i 12 derrotes quan falten només quatre jornades per a finalitzar la competició regular.
Ha tocat remar
Tot i ser el cuer de la competició, el Leyma Coruña no ha deixat intimidar-se pel Barça. El combinat local ha sortit disposat a evitar el descens matemàtic i els de Peñarroya han hagut de suar per mantenir-los a ratlla. Una gran actuació de Raul Villar (7 punts) en el primer temps ha permès al combinat blaugrana arribar al final del període per davant en el marcador (23-27). Però els també set punts de Taylor i Silins per part local han deixat un bon sabor de boca per continuar la feina ben feta al segon quart.
De fet, ha estat aleshores quan els locals s'han fet forts i el Barça s'ha desinflat. Malgrat l'aparició de Jabari Parker (10 punts), els de Peñarroya no han pogut frenar un combinat gallec frenètic. Els locals han aconseguit fer 34 punts en el segon temps i això ha condemnat als blaugranes que només n'han fet 18. Amb el marcador de 57-45 s'ha arribat al descans.
Reacció insuficient
A la represa, el Barça s'ha recuperat de l'estocada de la primera part. De mica en mica ha anat anul·lant les amenaces ofensives del Leyma Coruña i així ha aconseguit anar retallant la distància. En el tercer quart l'actuació coral ha estat clau per no despenjar-se del partit i tot i que han arribat al darrer assalt vuit punts per darrere, els últims 10 minuts han estat una autèntica revifada d'orgull culer.
A mesura que passaven els minuts, els de Peñarroya se n'han anat acostant més en el marcador. De fet, en l'equador del quart temps, els culers han aconseguit l'empat a 81. Ara bé, el Barça li ha faltat una engruna més per aconseguir la victòria. Tot i que han aconseguit igualar el partit, en cap moment s'han pogut sobreposar i tot i que s'ha situat a tir en la darrera acció, el Barça s'ha quedat a un punt de forçar la pròrroga. Així doncs, el duel ha acabat amb derrota blaugrana per 93-92.
LA FITXA
LEYMA CORUÑA, 93
BARÇA, 92
Leyma Coruña: Taylor (15), Font (2), Barrueta (20), Silins (13), Burjanadze (15) - cinc inicial - Nuñez (0), Scrubb (3), Jakovics (7), Huskic (14), Diagne (4)
Barça: Punter (12), Satoransky (15), Hernángomez (11), Abrines (3); Parra (4) - cinc inicial - Anderson (0), Brizuela (15), Fall (4), Parker (21), Villar (7).
Parcials: 23-27, 34-18 // 18-22, 18-25
Àrbitres: Fernando Calatrava, Alberto Baena, Iyán González
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç