fcb.portal.reset.password

Imatge de la segona equipació a la FCBBotiga Megastore | PACO LARGO - FCB

El proper dissabte 29 d’octubre, el FC Barcelona sotmetrà a aprovació el pressupost 2016/17 que preveu uns ingressos de prop de 700 milions d’euros. En concret 695 M €, que suposarien un màxim històric en la facturació del Club. Aquesta xifra suposaria un increment d’un 2% respecte als 679 milions aconseguits en l’exercici anterior. Els resultats de la temporada 2015/16 també seran sotmesos a aprovació.

 

En el capítol de despeses d’explotació es preveu un import de 663 milions d’euros. Això fa que el resultat d’explotació se situï en 32 milions d’euros, que incloent-hi el resultat financer i els impostos, suposaria un benefici després d’impostos de 21 milions d’euros.

Pel que fa als ingressos, l’apartat amb més previsió de creixement és el de màrqueting, en línia amb el procés d’internacionalització i posicionament de marca del Club. L’objectiu és augmentar més de 30 milions d’euros els ingressos per patrocini.

Respecte a Mèdia, es preveu creixement de l’ingrés derivat del nou format de repartiment dels drets televisius centralitzat per la Lliga de Futbol Professional (LFP) i respecte a l’explotació d’instal·lacions, cal destacar els capítols del Tour Experience i l’hospitality del Camp Nou.

D’altra banda, els ingressos per traspassos de jugadors són inferiors en 22 milions d’euros als de la temporada anterior.

Pel que fa a les despeses, les renovacions i les noves incorporacions de jugadors de la temporada 2016/17, faran augmentar la nòmina esportiva i l’amortització derivada dels costos de traspàs.

Els salaris no esportius es preveu que s’incrementin fruit de l’expansió global del Club i l’aposta estratègica de l’Àrea Digital.

En despeses de gestió, per a la temporada 2016/17 es preveu un increment del 14%. En aquest apartat, destaca l’expansió internacional amb oficines a Nova York i Hong Kong i nous projectes estratègics de coneixement, innovació i tecnologia.
Tornar a dalt