La delegació del FC Barcelona visita el Barça Experience de Haikou que s'inaugura aquest diumenge

La delegació del FC Barcelona visita el Barça Experience de Haikou que s'inaugura aquest diumenge

El directiu Didac Lee, el director executiu Òscar Grau, el secretari tècnic Éric Abidal i l’ex blaugrana Juliano Belletti coneixen les instal·lacions de l’illa xinesa de Hainan. El complex de Mission Hills, que inclou un museu de 4.000 m2, una botiga i una Barça Academy Pro, és una aposta del Club pel mercat estratègic d’Àsia-Pacífic

Tot està a punt per a la gran inauguració del Barça Experience que tindrà lloc aquest diumenge a Haikou, la capital de l’illa xinesa de Hainan, el projecte que el Club ha impulsat de la mà de l’empresa Mission Hills Group i que inclou un museu interactiu, una botiga i una gran Barça Academy Pro. La delegació del Club, encapçalada pel directiu Didac Lee, el director executiu-CEO Òscar Grau, el secretari tècnic Éric Abidal i l’ambaixador blaugrana Juliano Belletti, i executius de l’Entitat han visitat les instal·lacions blaugranes i han quedat molt satisfets dels resultats del projecte, fruit de mesos de treball, des que va ser aprovat pels socis en l’Assemblea Extraordinària de Compromissaris del 2016.

El museu del Barça al Centerville de Haikou és una instal·lació de 4.000 m2, que és l’espai museístic i d’experiències més gran que un club de futbol disposa fora del seu país. Està concebut amb una vocació interactiva per poder oferir experiències digitals als aficionats que el visitin, i compta amb zona de trofeus, una zona de realitat virtual que transporta al visitant fins el Camp Nou, pantalles de gran format on es projecten vídeos dels moments històrics esportius, una zona lúdica amb diferents activitats -des de xutar faltes a Ter Stegen fins a descobrir imatges icòniques- sempre amb la pilota al centre de tot per ser fidels a l’estil de joc que ha fet del Barça un referent mundial, i també videojocs o futbolins.

La idiosincràsia del ‘més que un club’ també està molt present, amb explicacions sobre tot allò que fa al Barça diferent a la resta de clubs del món, com el model de propietat dels socis, la vocació poliesportiva, la Masia, l’Espai Barça, la Fundació o el Barça Innovation Hub que formen part de la identitat blaugrana i de les seves apostes per la formació, el compromís social o el coneixement, la recerca i la innovació

El projecte està dissenyat amb elements interactius

El projecte de Mission Hills forma part de l’aposta del Club pel mercat estratègic d’Àsia-Pacífic. El continent asiàtic és on el Barça concentra més fans al món, i el Club va fer un gran salt en la recerca de patrocinadors i d’aficionats en el mercat d’Àsia-Pacífic (APAC) quan va obrir l’oficina permanent a Hong Kong al setembre del 2013. La Xina i el Japó són dos dels deu països que formen part dels mercats estratègics del món i on el Barça és el club més seguit i més estimat pels seus aficionats.

Visita institucional amb Turisme de Xina

La delegació blaugrana desplaçada a Hainan també ha mantingut aquest dissabte una trobada institucional amb amb Sun Ying, directora general del Departament de Turisme, Esports i Cultura, on s’han abordat temes com la promoció del futbol a la Xina, el funcionament de la Barça Academy Pro i la implicació del Barça en l’expansió i desenvolupament d’aquest esport en el gegant asiàtic. En la trobada també ha participat Tenniel Chu, vicepresident de Mission Hills Group, i al final de l’acte el directiu Didac Lee li ha fet entrega a Sun Ying d’una samarreta del Barça personalitzada.

Imatge de familia amb Sun Ying
Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut