Òscar Grau i Dídac Lee donen a conèixer l'estratègia a l'Àsia

Òscar Grau i Dídac Lee donen a conèixer l'estratègia a l'Àsia

La delegació del FC Barcelona que ha viatjat a la Xina per a la inauguració aquest diumenge del complex d’experiències Barça a l’illa de Hainan ja ha aterrat a Hong Kong i ha començat el programa d’activitats previst

La delegació del FC Barcelona que ha viatjat a la Xina per a la inauguració aquest diumenge del complex d’experiències Barça a l’illa de Hainan, impulsat conjuntament amb la companyia xinesa Mission Hills Group, ja ha aterrat a Hong Kong i ha començat el programa d’activitats previst.

El directiu responsable de l’Àrea Digital del Club, Dídac Lee, i el director executiu (CEO), Òscar Grau, han participat en diverses entrevistes amb mitjans de comunicació xinesos, on han fet incís en el Pla Estratègic 2015-2021 del Club i en concret en una de les línies d’aquest full de ruta, la de Marca i Posicionament Global, que inclou Àsia-Pacífic com un mercat estratègic prioritari.

Segons les conclusions del darrer estudi de marca, el Barça és el Club més conegut a la Xina, per davant d’equips com el Manchester United de la Premier League i de Los Angeles Lakers de l’NBA, i lidera el seguiment i la notorietat amb diferència respecte a tots els clubs esportius comparats.

Posteriorment, han visitat juntament amb el secretari tècnic del primer equip, Éric Abidal, i l’exjugador i ambaixador Juliano Belletti, l’oficina del Club a Hong Kong. La delegació es desplaçarà a l’illa de Hainan per participar a l’acte inaugural de Mission Hills diumenge al matí (hora de Barcelona).

Força Barça
Força Barça
Tanca l'article