FH Sant Vicenç – Barça: moment per als joves en el primer partit oficial
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça arrenca aquest divendres (21h, LaXarxa) la temporada oficial. Els blaugranes visiten el Fundació Handbol Sant Vicenç en les semifinals de la Supercopa de Catalunya ITEGRA. El duel, però, es disputarà a Martorell, al pavelló de Can Cases, per obres al pavelló habitual de l’equip local.
El Sant Vicenç competeix a la tercera categoria de l’handbol estatal, Primera Nacional, i compta amb diversos jugadors amb experiència a la Divisió d’Honor Plata, com els exblaugranes Carlos Pueyo i Carlos Martín.
L’entrenador del Barça, Carlos Ortega, donarà protagonisme als joves en aquesta primera eliminatòria, com ha estat habitual en les darreres temporades. El partit a Martorell serà el quart per als blaugranes en poc més de 10 dies des de l’inici de la pretemporada i servirà per repartir minuts.
El guanyador del FH Sant Vicenç-Barça jugarà dilluns, a Calella, la final de la Supercopa de Catalunya contra el vencedor de l’encreuament entre el Sant Joan Despí i el Fraikin Granollers.
El pivot Òscar Grau ha destacat en la prèvia "les bones sensacions" de l’equip en aquests primers amistosos i ha posat en valor la importància del primer partit oficial del curs.
"Volem començar la temporada oficial amb les millors sensacions possibles. Sabem que és un partit per fer un pas endavant i guanyar-nos protagonisme i minuts. Intentarem fer el millor partit possible", ha valorat.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç