I de Mèxic, cap a Polònia
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Fundació Barça està completant la seva pretemporada més internacional. A finals de juliol i principis d’agost l’equip va viatjar a Houston i es va proclamar campió del Genuine World Cup. La setmana passada va tocar el torneig T21 Fútbol Down a Guadalajara, Mèxic. I aquest dimarts tornem a agafar un avió en direcció Polònia, concretament Wroclaw, per disputar-hi la II edició l’exigent torneig internacional ‘No Barriers European Supercup’.
Serà una expedició formada per 13 jugadors i jugadores, 11 nois i 2 noies, i el torneig serà de futbol 7.
Els rivals i el calendari
El Fundació Barça està enquadrat al grup A i tindrà com a rivals a la primera fase l’Harburger TB Alemany, la Selecció Polonesa de futbol sense barreres, i el Pasjonormalni també de Polònia.
Al grup B hi seran l’Insuperablili italià, el Kautech LT Kaunas lituà, l’Special Olympics d’Ucraïna i el SBB WKS Slask Futsal Wroclaw polonès.
La fase de grups serà del dimecres 25/9 al divendres 27/9, les semifinals es disputaran el dissabte 28/9 i les finals estan programades per al diumenge 29/9.
.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç