Més activitats a part de futbol
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Aquesta onzena edició de la Barça Academy World Cup ha estat marcada per una recuperació del nombre de jugadors en comparació amb els números prepandèmia. A més, s’ha observat un notable increment en la participació femenina respecte a la primera edició de la temporada passada. Mariona Caldentey, padrina de l’edició d’enguany, va estar present a la inauguració amb el president del Futbol Club Barcelona, Joan Laporta, mentre que l’altre padrí, Pau Cubarsí, serà l’encarregat de l’entrega dels trofeus a la clausura de dijous.
Malgrat la pluja del dilluns, la gent aquest dimarts ja ha pogut gaudir del gran ventall de possibilitats disponibles a la Ciutat Esportiva Joan Gamper i els partits s’han pogut disputar sense problemes climatològics com el dia anterior.
Activitats recreatives, carpes i bon ambient
Taules de foot-toc, xutòmetres, free stylers i zona gaming són algunes de les opcions a escollir entre les diferents activitats de lleure per passar l’estona entre partits. Tant nens i nenes com familiars i acompanyants poden gaudir de les diferents activitats Barça.
També la presència de diversos food trucks i carpes on participants i assistents poden gaudir de diferents tipus de gastronomia. Aquesta iniciativa no només complementa l’experiència esportiva, sinó que també proporciona nous al·licients per als acompanyants.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç