Barça CBS – Embutidos Pajariel Bembibre PD: Partit vital al Navarro
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça CBS rep aquest divendres 2 de febrer ,a les 21:00 hores, al Embutidos Pajariel Bembibre en la 20a jornada de lliga. Les blaugranes venen d’una important victòria el passat dissabte davant el Cadí La Seu (62-71) i volen mantenir la bona dinàmica al Juan Carlos Navarro. El partit, en directe per Canal FEB, torna a ser de vital importància per a les jugadores del femení blaugrana, que amb una victòria, podrien ampliar la distància amb les seves perseguidores.
La importància de la sisena jugadora
Les blaugranes venen d’una gran victòria fora de casa i volen mantenir la bona dinàmica a casa, davant la seva afició. L’ambient serà immillorable, s’espera una gran entrada al Juan Carlos Navarro en un partit molt important per l’equip. La sisena jugadora, des de la grada, serà l’encarregada de portar a l’equip a una nova victòria donant el seu suport a l’equip.
El club posarà a disposició dels més joves un taller per realitzar pancartes i donar suport a l’equip a partir de les 20 hores.
El rival
El Bembibre visita el Juan Carlos Navarro després de sis derrotes consecutives. L’única victòria del conjunt lleonès va ser davant el Barça CBS (59-52) en el partit de la primera volta. Les de Lleó, són un equip amb bon encert exterior, on les bases i les escoltes tenen un paper molt important en el joc. Balogun amb 9,7 punts per partit, Toussaint amb 9,8 ppt i Garraud amb 11,1 ppt, són les màximes anotadores del Bembibre.
El partit arriba en un moment important de la temporada just abans de l’aturada. Isaac Fernández vol que l’equip “aprofiti el que van fer a La Seu” i veu a l’equip “amb bones sensacions i havent entrenat bé”.
El tècnic blaugrana té clar que serà “un partit dur que no es trencarà ràpid” amb un rival “que ve de jugar bé contra rivals molt forts”. Isaac té clar que han de seguir el pla de partit de la setmana passada “jugar amb el cap, jugar series i ser fortes mentalment”.
L’entrenador del femení blaugrana destaca que “cada cop que juguem a casa hi ha bon ambient” i demana a l’afició que “empenyi i animi molt a les jugadores” per fer un gran partit. L’equip “ha de fer la seva feina i fer que els aficionats s’identifiquin amb un equip que lluita, té sacrifici i intenta jugar bé a bàsquet”.
Karla Erjavec reconeix que serà “un partit molt complicat amb un rival que té un molt bon joc exterior” i anima al públic del Juan Carlos Navarro a “que ens animi i ens ajudi a fer un gran partit”.
Les blaugranes volen donar continuïtat a les bones sensacions del passat dissabte amb una victòria davant la seva afició, en un pavelló ple i un ambient immillorable per aconseguir, junts, la segona victòria consecutiva.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç