El Barça d'handbol ja treballa a la Ciutat Esportiva

El Barça d'handbol ja treballa a la Ciutat Esportiva

Els disponibles preparen la represa de la competició

El primer equip d'handbol ja ha tornat a la feina. El tècnic blaugrana, Carlos Ortega, havia citat per aquest dilluns a tots els jugadors disponibles del primer equip. Així, Aitor Ariño, Blaz Janc, Pol Valera, Javi Rodríguez i Jaime Gallego han treballat ja a la Ciutat Esportiva a les ordres del preparador malagueny.

La primera sessió del 2024, que ha comptat també amb la presència de Petar i Djordje Cikusa, ha estat dividida en dues fases.

A primera hora del matí, l'equip ha fet un primer bloc de carrera al Camp 6 de la Ciutat Esportiva. Posteriorment, els jugadors han realitzat una sessió de força al gimnàs del Pavellló d'Handbol.

L'eslovè Domen Makuc continua amb el seu procés de recuperació als Serveis Mèdics.

El Barça anirà recuperant efectius a mesura que avanci l'Europeu que s'està disputant a Alemanya i el campionat Sud i Centre Americà, on hi són presents Thiagus Petrus i Haniel Langaro. El torneig començarà aquest dimarts 16 de gener.

Els blaugranes obriran el segon tram de temporada el proper 3 de febrer, al Palau, en un duel d'alçada a la Lliga Plenitude Asobal. I és que el Barça rebrà el Bidasoa Irun, segon classificat a només dos punts dels catalans.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut