Club Tigres – Barça Femení (prèvia): El Volcà per acabar la gira
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Després de la victòria a l’estadi Azteca davant del Club América (0-2) amb gols de Pina i Judit Pujols, aquest divendres és l’hora de veure’s les cares amb el Club Tigres. Les jugadores de Milagros Martínez, campiones del torneig clausura, van perdre contra el Real Madrid (1-3) davant d’uns 20.000 espectadors.
Les ‘amazones’ com es coneixen popularment a les jugadores de Tigres, són pentacampiones de la Lliga MX i actuals segones classificades de l’Apertura, just per darrera del Club América. D’entre les seves jugadores destaquen Ovalle, màxima golejadora amb 10 gols, Reyes, autora de vuit gols, i la migcampista Chidiac, tot i que no va participar contra el Real Madrid.
Serà la segona visita blaugrana a l’emblemàtic Volcà de Monterrey, la primera de l’equip femení, després de la que va jugar el primer equip masculí al 2006, quan va guanyar 0 a 3. S’esperen més de 30.000 persones per acomiadar aquesta gira per Mèxic 2023.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç