La tercera equipació 2023/24, creada a partir de l'ADN del Barça

La tercera equipació 2023/24, creada a partir de l'ADN del Barça

La samarreta destaca pel protagonisme del color ‘light aqua’, que evoca la inspiració i la creativitat, posant en valor tot allò que forma part del Barça, de la seva història, del seu estil de joc i dels joves talents formats a la Masia, que inspiren arreu del món

El FC Barcelona presenta per a aquesta temporada 2023/24 una tercera equipació que destaca pel protagonisme del color light aqua, considerat també una expressió de la inspiració i la creativitat. El seu disseny posa de manifest tot allò que forma part del Barça, de la seva història, del seu estil de joc i dels joves talents formats a la Masia, que amb la seva trajectòria, inspiren arreu del món. Amb una imatge trencadora i innovadora pel que fa al disseny i la combinació dels colors, aquesta tercera samarreta serà la que els jugadors i jugadores dels primers equips de futbol, del Barça Atlètic i del Fundació Barça Genuine lluiran. Mentre que per als conjunts de bàsquet, handbol, futbol sala i hoquei patins serà la seva segona samarreta.

L’equipació, amb la versió que vestiran els primers equips de futbol masculí i femení, es podrà comprar a partir del 2 de setembre en exclusiva durant una setmana a través de l’e-commerce del Club i a totes les Barça Store: Spotify Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia, Sagrada Família, Westfield La Maquinista, Parc Central Tarragona, La Roca Village, el Poble Espanyol, l’aeroport de Barcelona T1 i T2, Centre Comercial Arenas, la botiga de Madrid, a Palma, Platja d’Aro, Salou i a ronda Universitat, i també a la fa poc inaugurada botiga del Maremàgnum. A més, també es trobarà a tots els punts de venda que el Club té a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Passada aquesta primera setmana, l’afició blaugrana podrà trobar-la a la resta de punts habituals.

Els jugadors de Xavi Hernández estrenaran aquesta nova equipació en el partit de demà diumenge 3 de setembre, com a visitants a casa del CA Osasuna.

En una nova aposta disruptiva, i després de l’èxit del llançament de la segona equipació per a la temporada 2023/24 amb una proposta que ret homenatge a Johan Cruyff, precursor de l’estil de joc del Barça, aquesta vegada ho fa amb un color neó com a protagonista, que reflecteix l’esperit i l’energia dels i les esportistes més joves del Club. A més, incorpora una trama de fons que crea un relleu blaugrana, que evoca l’ADN del FC Barcelona, i que s’estén pels fils de tot el teixit. Aquestes tonalitats també tenen el seu protagonisme al rivet de cadascuna les mànigues, tot i que el color light aqua és el que predomina de manera uniforme tant a la samarreta, com als pantalons i a les mitgetes.

 

La samarreta dels primers equips de futbol també lluiran els logos dels Main Partners del Club: el de Spotify a la part frontal, juntament amb el de Nike, així com la marca Ambilight TV a la màniga de l’equipació del primer equip masculí. La màniga del femení lluirà Bimbo, Main Partner de l’equip i Global Partner del Club. A més, també segueix incorporant el logo d’UNHCR/ACNUR, aliança de la Fundació, sota el número del dorsal.

Per produir-la s'ha fet servir polièster 100% reciclat, elaborat a partir d'ampolles de plàstic reciclades que es fonen per aconseguir un fil molt fi, i així s'obté un teixit que permet el rendiment màxim en la pràctica esportiva i amb un impacte mínim al medi ambient. L’escut del Barça també està fet a partir de materials reciclats.

L’ADN Barça, teixit a la nova equipació

La nova samarreta segueix el concepte Aquí, per obrir camí, però aquesta vegada el seu llançament va molt lligat a les noves generacions de joves de la Masia del FC Barcelona que pugen amb força. És precisament en els darrers partits del primer equip masculí quan les aparicions de jugadors com Lamine Yamal i Fermín López, o la darrera temporada amb Vicky López al femení, han estat determinats i han fet gaudir tots els culers amb grans actuacions. Amb el seu talent, i de la mateixa manera que ho han fet altres jugadors i jugadores en el passat, els joves esportistes blaugrana lideraran el futur i són els escollits per obrir el camí del Club en els pròxims anys.

Una aposta per la sostenibilitat

Per al FC Barcelona, la sostenibilitat és un dels pilars estratègics del Club i, d'acord amb aquest plantejament, treballa per promoure un desenvolupament sostenible en tots els seus àmbits d’actuació. En aquest cas, ho fa a través de les seves col·leccions de moda streetwear i de les equipacions, en què Nike Football ha emprat una innovació revolucionària i un disseny orientat a la sostenibilitat que ajudarà els atletes a rendir al màxim. De la mateixa manera, en el cas d’aquesta nova tercera samarreta del FC Barcelona per a la temporada 2023/24, s'ha fet servir polièster 100% reciclat, elaborat a partir d'ampolles de plàstic reciclades, i l’escut del Barça també està fet a partir de materials reciclats.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut