Sota pressió a l’Olivo Arena
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
La sèrie final es trasllada a Jaén amb un 2-0 favorable al Barça que li dona tres oportunitats per sentenciar la Lliga, la primera aquest divendres a les 21.30 h a l’Olivo Arena. S’espera un gran ambient a la pista del Jaén, que registrarà un sold out amb 6.500 espectadors. És un esdeveniment històric per al Club tricampió de Copa i l’afició s’ha abocat amb l’equip.
Per al desplaçament a Jaén, el tècnic Jesús Velasco s’enduu els 13 jugadors disponibles del primer equip, més el colombià Harrison i el porter del filial Martí Antolín. També viatjaran per donar suport a l'equip els lesionats Lozano i Adolfo.
Velasco i Dyego, conscienciats
“Hem d’intentar evitar com sigui que el Jaén es posi per davant en el marcador i vegi alguna escletxa de remuntada”, adverteix Velasco, que sap millor que ningú la dificultat que té guanyar a Jaén.
“Per ells és un partit històric i hem d’estar preparats per trobar-nos uns jugadors i una afició que per res del món abaixaran els braços i que sortiran amb un plus de motivació per intentar forçar el cinquè partit al Palau”, avisa Velasco, que no mira més enllà del tercer partit. “Hem de pensar només en el següent partit i oblidar-nos que tenim tres oportunitats”, diu.
En aquest sentit, Dyego també apunta que “la clau serà igualar la seva intensitat i demostrar, com ja hem fet en els dos primers partits, que nosaltres tenim les mateixes ganes de guanyar que ells i que ara tota la pressió la tenen ells”.
El tercer i hipotètic quart partit, que seria diumenge a les 18 h, s’oferirà en directe per BarçaTV i Esport3.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç