L’Espai Barça, un exemple de transformació del Club i la ciutat a l’Sports Tomorrow Congress

L’Espai Barça, un exemple de transformació del Club i la ciutat a l’Sports Tomorrow Congress

Alex Barbany, director d’Explotació de l’Espai Barça, ha explicat alguns dels principals pilars que convertiran el projecte en la millor destinació d’esports i entreteniment al cor d'una ciutat global com Barcelona

L’Sports Tomorrow Congress, que s’està celebrant des d’aquest dilluns i dimarts en el marc del Mobile World Congress, ha comptat amb la participació d’Alex Barbany, director d’Explotació de l’Espai Barça, que ha exposat diversos temes relacionats amb el projecte a la xerrada ‘Transformant el nostre Club i la nostra ciutat’. En la seva ponència ha explicat alguns dels principals pilars que faran del futur projecte un referent i la millor destinació d’esports i entreteniment al cor d'una ciutat global.

Barbany ha desenvolupat la singularitat de l’Espai Barça i ha explicat que és “el projecte més rellevant en el món de l’esport i l’entreteniment, amb una inversió de 1.500 milions d’euros, 18 hectàrees de sòl en una ubicació cèntrica d’una ciutat com Barcelona, i amb 350.000 m2 de sostre”. En aquest sentit, ha aprofundit en els quatre pilars que formen part també de la proposta de valor del projecte: la comunitat i l’entorn, la tecnologia i la innovació, la sostenibilitat i l’hospitality.

Tal com ha explicat, “millorar la integració de l'Estadi al veïnat i la ciutat, així com promoure una mobilitat més sostenible, socialment responsables i amb mesures per contribuir a la preservació del medi ambient” seran aspectes clau en el desenvolupament del projecte. I ha recalcat l’objectiu principal del projecte: “Modernitzar la nostra casa i instal·lacions per crear nous entorns, espais i actius que generin ingressos addicionals. Això a la vegada ens permetrà seguir sent competitius, a la vegada que preservem el llegat i la història del Club". 

A més, el director d’Explotació d’Espai Barça ha recordat la importància de la connexió emocional que manté un Club com el FC Barcelona amb els seus fans, destacant que “és essencial conèixer els seus gustos i les seves preferències per poder oferir així la millor de les experiències”. D’aquesta manera, l’Espai Barça ha de servir de catalitzador per a la transformació digital del Club, en què la connectivitat, la ciberseguretat i el big data i la intel·ligència artificial, entre d’altres, seran una prioritat.

En la seva presentació, Barbany ha anat mostrant als assistents alguns dels renders del futur Spotify Camp Nou, així com del nou Palau Blaugrana, aprofundint també en la importància de l’oferta d’hospitality i destacant que des del Club “s’està treballant per comptar amb els estàndards més alts, oferint així experiències inoblidables, instagramejables i que esdevinguin una important font d’ingressos”. En aquesta línia, l’Espai Barça aspira a posicionar-se al top of mind dels visitants que vulguin gaudir d’una proposta única d’activitats en dia de partit, però també en aquells que no necessàriament es desenvolupin activitats esportives al Campus.

Finalment, ha recordat que “el projecte és el millor llegat que deixarem als més petits, a les noves generacions i a tots els fans del Barça que hi ha arreu del món”.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut