Les noves samarretes d’inspiració olímpica i l’estrena de Spotify, protagonistes de la REVISTA BARÇA

Les noves samarretes d’inspiració olímpica i l’estrena de Spotify, protagonistes de la REVISTA BARÇA

Amb motiu del 30è aniversari dels Jocs del 92, la publicació corporativa repassa el llegat d’un any màgic que va marcar la transformació de la ciutat i del Club amb la primera Copa d’Europa de la seva història

Els socis i sòcies del FC Barcelona ja han rebut, en format digital a través del butlletí Infosocis, el nou número de la REVISTA BARÇA, que també està disponible a l’App de Socis i al web del Club i es pot veure des de qualsevol dispositiu. L’edició número 112 d’aquesta publicació dedica la seva portada i el tema central a les noves equipacions de la temporada 2022/23, inspirades en els Jocs Olímpics de Barcelona 92 amb motiu del 30è aniversari d’aquesta cita que va transformar la ciutat i de la qual el Club també en va formar part. El llegat del màgic 92 també està present amb el record de la primera Copa d’Europa que va guanyar el Dream Team de Johan Cruyff, i que va donar un impuls global al club blaugrana amb aquell equip que forma part de la història del futbol.

Amb el lema de ‘La flama continua viva’, el Barça ha llançat les noves equipacions, la primera samarreta blaugrana per a la nova temporada i que simbolitza la transformació coincidint amb el moment de canvi i regeneració que viu el Club, com el que es va viure fa 30 anys. Amb la segona samarreta, de color daurat i que s’inspira en la medalla d’or olímpica, es posa en relleu el valor de l’esforç, l’ambició i la superació constant que representa especialment el Barça Femení.

Les noves samarretes també tenen com a protagonista principal el logo de Spotify, l’empresa d’àudio en streaming més popular del món, que s’estrena com a Main Partner del FC Barcelona. La samarreta és el principal actiu de patrocini que ocuparà la marca sueca, juntament amb el nom de l’Estadi, que passa a dir-se Spotify Camp Nou. L’inici d’una nova era que també ha quedat plasmada a la vidriera de la façana de Tribuna -ja que juntament a les imatges dels jugadors del primer equip de futbol també comparteixen protagonisme per primera vegada les jugadores del Barça Femení- i que ha arribat fins i tot a les pantalles de Times Square, un dels centres neuràlgics de Nova York. Tant el primer equip masculí com el femení també lluiran a l’esquena de la samarreta un nou beneficiari solidari, UNHCR/ACNUR, l’Agència de les Nacions Unides per als Refugiats, que respon a una aliança estratègica del Club i la Fundació que va ser presentada a Ginebra.

Repàs a l’any victoriós del Femení

En clau futbolística la revista analitza les darreres incorporacions de l’equip masculí de futbol, amb la renovació d’Araujo i la incorporació a la disciplina del Club del jove Pablo Torre, que aspira a fer-se un lloc en la plantilla de Xavi. Pel que fa a l’equip femení, un reportatge repassa el colossal any signat per les jugadores de Jonatan Giráldez que ha vingut farcit de títols col·lectius i individuals i que ha deixat imatges que quedaran per sempre en el record com les de l’Spotify Camp Nou ple a vessar de públic per animar l’equip, amb dos rècords que van fer la volta al món.

La REVISTA BARÇA també dedica un ampli espai als títols aconseguits per la resta d’esports professionals del Palau, amb la secció d’handbol, que ha aconseguit revalidar per segon any consecutiu la Champions i el sextet, i als mèrits del futbol sala, que ha aconseguit col·locar a les vitrines la quarta copa d’Europa de la secció i ha aconseguit tancar la temporada amb quatre títols. 

Palanques i nova gestió dels abonaments

En l’àmbit institucional el número 112 repassa el sí rotund per part de l’Assemblea a les palanques que han d’aportar oxigen a les finances de l’Entitat, amb l’activació de la venda del 10% dels drets de TV per part de Sixth Street i, d’altra banda, també recull les noves mesures aprovades per la Junta Directiva amb l’objectiu d’optimitzar el bon ús dels abonaments a l’Estadi i augmentar l’assistència de públic a les graderies.

Els grans èxits aconseguits pel Fundació Barça Genuine, l’equip de futbol amb persones amb discapacitat intel·lectual del FC Barcelona, i la celebració del Mes Europeu de la Diversitat -que va tenir lloc al maig-, entre altres temes, completen els continguts de caire social d’aquest número.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut