Els jugadors del Barça ja tenen els seus nous CUPRA
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Els jugadors del FC Barcelona han rebut els seus nous cotxes de la firma automobilística CUPRA, partner oficial d’Automoció i Mobilitat del FC Barcelona. Entre els jugadors del Barça que ja gaudeixen del seu nou vehicle hi consten Miralem Pjanic, Sergiño Dest i Pedri, que han optat pel model CUPRA Formentor, mentre que Clément Lenglet i Junior Firpo ho han fet pel CUPRA Ateca.
Així mateix, també han escollit i ja gaudeixen del Formentor Ronald Araújo, Martin Braithwaite, Francisco Trincão, Riqui Puig i Óscar Mingueza, entre d’altres. Aquest model, designat com a cotxe oficial del FC Barcelona, també ha estat l’opció de Gerard Piqué, que rebrà el seu vehicle configurat en les properes setmanes, mentre que Marc-André ter Stegen, que és ambaixador mundial de CUPRA, es va decidir per la nova versió híbrida endollable de 245 CV.
L’entrega dels cotxes va tenir lloc a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, en un acte que va comptar amb la participació de 16 jugadors blaugrana, juntament amb el director d’Estratègia, Desenvolupament de Negoci i Operacions de CUPRA Antonino Labate, que va actuar com a mestre de cerimònies. Els encarregats d’immortalitzar l’acte van ser els germans Jordi i Arnau Puig, que sota el nom de Koalitic s’han convertit en un fenomen a les xarxes socials, on tenen més de 26 milions de seguidors.
L’acte d’entrega a la Ciutat Esportiva va tenir lloc després que fa unes setmanes la firma automobilística nascuda a Barcelona brindés als jugadors blaugrana que així ho desitgessin l’oportunitat de conèixer de primera mà els seus tres models, el CUPRA Formentor, el CUPRA León i el CUPRA Ateca, i de personalitzar el seu cotxe perfecte a través d’un configurador digital interactiu.
Una aliança global
El FC Barcelona i CUPRA van anunciar el seu acord de patrocini l’agost del 2019 per a les següents 5 temporades. Una aliança estratègica que va més enllà d'un acord de patrocini tradicional i en el marc de la qual les dues marques col·laboraran en diferents accions de visibilitat i de màrqueting basades en els seus valors comuns. Una aliança que té com a objectius impulsar la imatge de la ciutat de Barcelona al voltant del món, promoure el talent i la innovació i crear experiències úniques per a la seva comunitat global de fans.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç