‘Matchday’ s’estrena a l'Índia a través de Discovery Plus

‘Matchday’ s’estrena a l'Índia a través de Discovery Plus

La sèrie documental, produïda per Barça Studios, segueix el primer equip i ofereix contingut inèdit i exclusiu del dia a dia dels jugadors

Matchday s’ha estrenat a l'Índia a través de Discovery Plus, l’aplicació de streaming de referència al país en contingut d’entreteniment. La sèrie documental, creada per Barça Studios,  inclou continguts i imatges exclusives, mai vistos abans, del dia a dia en la vida dels jugadors del primer equip.

La sèrie consta de vuit episodis de 45 minuts que giren al voltant de vuit partits clau disputats pels blaugranes durant la temporada 2018/19.  Per primer cop, les càmeres de televisió van tenir accés a moments quotidians de jugadors com Leo Messi, Marc-André ter Stegen, Gerard Piqué, Philippe Coutinho, Sergi Roberto o Clément Lenglet, entre d’altres. 

Matcday està narrada en la seva versió en anglès per l’actor nominat a l’Oscar John Malkovich. Entre els partits clau de la passada temporada que es recolliran al llarg dels diferents episodis,  s’inclou el Clàssic, amb dos capítols que analitzen com es preparen els jugadors, com gestionen la pressió davant d’aquesta cita i com viuen els 90 minuts sobre el terreny de joc. En concret, l’episodi recull la victòria del Barça al Camp Nou per 5-1 contra el Reial Madrid, així com el partit de Copa del Rei al Santiago Bernabéu que es va tancar amb un 0-3. Així mateix, en un altre episodi, també es recull l’altra cara més amarga del joc, mostrant la decepció després de la derrota contra el Liverpool a Anfield i que va comportar l’eliminació del Barça de la Lliga de Campions.

Una producció de Barça Studios

Matchday és una producció de Barça Studios, l’ens que centralitza la creació, producció i comercialització de tota l’oferta audiovisual del FC Barcelona. La sèrie ha estat produïda amb la col·laboració de Rakuten, de Kosmos Studios i de Producciones del Barrio.

La sèrie documental es va estrenar el passat mes de novembre a Japó i Europa  a través de video on demand de Rakuten TV. La companyia compta amb els drets de la sèrie a la regió d’Àsia-Pacífic (APAC) i els Estats Units. Així mateix, la sèrie es va estrenar a Netfllix el passat abril a Amèrica LLatina i Canadà.  

Sobre Discovery Plus

Discovery Plus és una app de streaming D2C (direct to consumer) , que es va llençar amb l’objectiu d’oferir continguts Premium d’entreteniment de real-life. Discovery Plus ofereix milers d’hores de contingut exclusiu en més de 40 gèneres, inclosos Ciència, Aventura, Alimentació i Estil de Vida, en 8 idiomes, inclosos l’hindi, l’anglès, el tàmil, el telugu, el malaiàlam, el bengalí i el marathi. Els subscriptors premium tenen accés a una àmplia selecció de títols Premium Discovery mai vistos, documentals, originals de l'Índia i adquisicions exclusives. Els usuaris gratuïts de l’aplicació tenen accés a continguts de  la biblioteca Discovery i Animal Planet i a una secció dedicada de curts.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut