Surt a la venda la col·lecció solidària de Thom Browne per recaptar fons destinats a la Fundació Barça

Surt a la venda la col·lecció solidària de Thom Browne per recaptar fons destinats a la Fundació Barça

La col·lecció exclusiva es pot adquirir a partir d’avui i proposa diferents peces de roba i accessoris de la firma nord-americana amb els colors i elements característics del Club

A partir d’avui ja està a la venda la col·lecció de moda càpsula -com es coneix a una línia exclusiva que engloba una idea o un concepte concret- que ha llançat la firma nord-americana Thom Browne, en una iniciativa solidària impulsada conjuntament amb la Fundació del Barça. L’objectiu és recaptar fons que es destinaran als programes que duu a terme la Fundació per donar suport a nens i nenes en situació de vulnerabilitat i a adaptar aquests programes a les noves necessitats socials causades per la pandèmia de la Covid -19. 

Es tracta d’una proposta innovadora que inclou diferents peces de roba que mantenen l’estil clàssic i elegant que caracteritza la firma americana i alhora incorporen els colors blaugrana juntament amb diferents detalls decoratius i elements visuals relacionats amb el Barça. La col·lecció inclou, per exemple,  una combinació de jaqueta i pantalons, diferents propostes de camises, o un càrdigan de botons. També inclou accessoris com la corbata amb els colors del Club, mitjons, barret de punt i bufandes, tots amb l’escut del Barça. 

Aquesta col·lecció està disponible a partir d’avui a la plataforma thombrowne.com, farfetch.com i en una selecció de diferents botigues que té la firma nord-americana en diferents ciutats del món. 

Els beneficis obtinguts es destinaran a l’adaptació dels programes de la Fundació Barça com a conseqüència de les noves necessitats causades per la Covid-19. Un dels projectes que se’n beneficiaran és el que desenvolupa la Fundació Barça a la ciutat de Nova York amb el suport de Thom Brown, emmarcat dins del Programa per la Diversitat. 

Coincidint amb la posada a la venda d’aquesta col·lecció, s’inicia també un sorteig a favor de la Fundació d’una de les peces que en formen part. Concretament es tracta d’una bufanda a la qual els culers i seguidors del Barça podran optar registrant-se prèviament a través d'una web preparada per l'ocasió i responent a unes preguntes relacionades amb els programes solidaris que la Fundació Barça i Thom Browne duen a terme. 

Thom Browne és partner de la Fundació Barça des de la temporada 2018/19, i junts han treballat en diferents programes impulsats per l’entitat blaugrana a Nova York, on s’aplica la metodologia FutbolNet d’intervenció social basada en l’esport. Aquests programes utilitzen l’esport, el joc i l’activitat física com una eina d’integració social per millorar la vida dels nens i joves que es troben en contextos vulnerables. Thom Browne també es Global Partner del FC Barcelona en la categoria de Formal Wear i vesteix els jugadors del primer equip de futbol fora dels terrenys de joc, en els seus desplaçaments.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut