El FC Barcelona, millor club del 2015 segons l’IFFHS
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El FC Barcelona ha estat designat Millor Club del 2015 segons la Federació Internacional d’Estadística i Història del Futbol (IFFHS). Segons l’organisme internacional de l’estadística, el Barça ha estat el millor equip de l’any basant-se en els partits disputats en totes les competicions. El club blaugrana ha estat guardonat com a reconeixement a un any històric en què s’han aconseguit cinc títols –Lliga, Copa del Rei, Lliga de Campions, Supercopa d’Europa i Mundial de Clubs.
Segons l’IFFHS, el Barça ha estat el millor equip de l’any per davant de dos equips italians: la Juventus –rival a la final de la Champions a Berlín– i el Nàpols. El club blaugrana ha rebut 379 punts, mentre que la Vecchia Signora n’ha rebut 286 i l’equip napolità, 268.
Abans de rebre aquesta distinció, el Barça ja havia estat reconegut per l’IFFHS amb els premis atorgats a Leo Messi i Luis Enrique. L’argentí va ser reconegut com el Millor Creador de Joc de l’any, amb Andrés Iniesta a la segona posició, mentre que l’asturià va ser guardonat com el Millor Tècnic del 2015.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç