El Barça s’enfrontarà al Magdeburg a la semifinal de la Champions

El Barça s’enfrontarà al Magdeburg a la semifinal de la Champions

Els blaugranes ja es van veure les cares amb els alemanys a la fase de grups

El Barça ja coneix el seu camí a Colònia pel cap de setmana del 14 i 15 de juny. El sorteig de la TruckScout24 EHF FINAL4, celebrat aquest divendres, ha emparellat els blaugranes a les semifinals amb el SC Magdeburg. L’altre bitllet per a la final se’l disputaran el Füchse Berlin i el Nantes.

Els dos últims campions d'Europa protagonitzaran la segona semifinal, a les 18h del dissabte 14 de juny.

El Barça i el Magdeburg, vells coneguts en aquestes últimes temporades, ja s’han enfrontat dos cops aquest curs, a la fase de grups. El balanç és d’una victòria per a cada equip. Els blaugranes es van imposar a Barcelona (32-26) i van caure a Alemanya (28-23).

El Magdeburg, campió d’Europa el 2023, ha accedit al cap de setmana final després d’eliminar el One Veszprém en l’últim segon (54-53 en el global).

El Club posarà en marxa la venda d’entrades per a la TruckScout24 EHF Final4 la setmana propera, amb un període de compra exclusiu per a socis i posteriorment per a tots els aficionats. Tots els detalls del procés, així com les opcions de viatge, es donaran a conèixer en els propers dies.

El FC Barcelona, rei de la competició amb 12 títols de la Copa d’Europa, és també l’equip amb el rècord de campionats aconseguits en format final a quatre, amb cinc Champions aixecades al cel de Colònia. Els blaugranes intentaran sumar el sisè entorxat a Alemanya.

Cal recordar que el Barça, actual campió, ha guanyat tres de les últimes quatre edicions de l’EHF Champions League (2020/21, 2021/22 i 2023/24). La temporada actual dels homes d’Ortega convida a somiar, amb una trajectòria europea impressionant. L’equip català va acabar primer en el considerat grup de la mort, amb dues jornades de marge, i s’ha imposat a un emergent OTP Bank Pick Szeged en els quarts de final.

Ortega: "És un equip amb el que ens coneixem molt bé"

La valoració del sorteig de Carlos Ortega: “Qualsevol rival hagués estat molt dur. A veure com arribem tots, encara queden set setmanes. Nosaltres hem de millorar i només podem millorar. Ja ens coneixem molt bé. Són un equip de molt un contra un, d’atacs molt llargs a la vora del passiu. Hem jugat aquest any amb una victòria cadascun. Hem d’arribar el millor possible”, ha analitzat.

El capità, Dika Mem, també ha opinat sobre l’encreuament: “Cada any és molt difícil, a Colònia. Jugarem contra un molt bon equip, el Magdeburg, però tothom sap que tot pot passar allà. A vegades guanyes i a vegades perds, però ser-hi ja es molt difícil. Hi haurà molts jugadors pels que serà l’última final four al club i guanyar-la pot ser encara més especial”, ha explicat.

El Juvenil, emparellat amb el Veszprém

En paral·lel al sorteig de la final a quatre absoluta, s’ha sortejat també la final four de l’EHF Youth Club Trophy, la primera edició de la Champions Juvenil. El trofeu d’aquesta categoria es disputarà a un altre pavelló de Colònia durant el mateix cap de setmana, amb l’excepció de la final, que sí es disputarà al Lanxess Arena.

El Barça Juvenil, classificat després de guanyar el torneig regional, s’enfrontarà a les semifinals al Veszprém. L’altre semifinal tindrà com a protagonistes el GOG i l’Eurofarm Pelister.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut