Barça-SC Magdeburg: partit gran per obrir la Champions al Palau
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El debut al Palau a la Machineseeker EHF Champions League arriba amb partit gran: Barça-SC Magdeburg. El duel d'aquest dijous (20.45 h, Esport3 i Dazn), corresponent a la segona jornada del Grup B, suposa una reedició de l'última semifinal i ofereix la possibilitat als blaugranes de revenjar-se tant d'aquell partit com de les dues últimes finals de la Super Globe.
El tècnic del Barça, Carlos Ortega, ha confeccionat una convocatòria amb la principal novetat de Haniel Langaro: Gonzalo Pérez de Vargas, Pol Valera, Jonathan Carlsbogard, Dika Mem, Emil Nielsen, Hampus Wanne, Blaz Janc, Tim N’Guessan, Aleix Gómez, Thiagus Petrus, Haniel Langaro, Melvyn Richardson, Luis Frade, Ian Barrufet, Petar Cikusa i Javi Rodríguez.
El Magdeburg, actual campió d'Europa i de la Super Globe, va començar la Champions amb derrota contra el Telekom Veszprém (28-33), un dels principals aspirants al títol europeu.
Ortega: "És un partidàs, del millor que es pot veure a la Champions"
Carlos Ortega ha analitzat el rival als mitjans del Club: "Han tingut lesions i han tingut reforços que s’adapten a l’estil de joc. És un equip que té les coses molt clares, juga un bon handbol i es basa molt en l’u contra u, amb gent petita que ens costa defensar. És un partidàs, del millor que es pot veure a la Champions", ha explicat.
El tècnic ha recordat els partits perduts contra els alemanys i ha advertit que la baixa de Gisli Kristjánsson no facilitarà la feina: "Kristjánsson és un jugador molt desequilibrant, juga molts cops vorejant les passes. Ara no hi és, però tenen Felix Claar, que en l’últim partit a la Bundesliga va fer 12 gols, i tenen Smarason, que és un jugador molt semblant i molt del seu estil de joc".
Janc: "Ens espera un partit molt difícil"
L'extrem Blaz Janc ha fet una crida a l'afició davant el "partit molt difícil" que els espera: "Sabem que hem perdut tres cops contra ells i tothom té ganes de guanyar aquest partit i, a més, és el primer partit de Champions d’aquesta temporada al Palau i crec que tothom està concentrat. Ho donarem tot. Per a nosaltres és un partit molt important, tothom el vol guanyar", ha destacat.
L'eslovè, quart capità de l'equip, ha avisat del perill de l'atac alemany: "Juguen molt bé en atac. No perden pilotes, juguen de manera molt ràpida i fan molts gols des de l’u contra u. Hem d’estar molt posats en el partit, fer moltes faltes i hem de córrer molt. Tenim 16 jugadors, podem fer canvis, però hem de mantenir un ritme molt alt".
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç