Set victòries consecutives, un altre cop
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
La Lliga del Barça està sent, com molts dels seus partits, una autèntica muntanya russa. I ara s’està vivint una ratxa especialment bona, ja que el conjunt de Hansi Flick ha encadenat set victòries consecutives a la Lliga per segona vegada aquest curs. Els últims 21 punts en joc han estat per al Barça, que ha doblegat tots els seus rivals des de la punxada a Getafe.
Pel camí s’ha superat al València (7-1), a l’Alabès (1-0), al Sevilla (1-4), al Rayo Vallecano (1-0), al Las Palmas (0-2), a la Reial Societat (4-0) i a l’Atlètic de Madrid (2-4).
Com a l’inici de Lliga
El Barça, doncs, ha igualat la ratxa de set victòries consecutives signada també a l’inici del campionat de Lliga. En aquells primers mesos de competició els de Flick van tombar el València (1-2), l’Athletic Club (2-1), el Rayo Vallecano (1-2), el Valladolid (7-0), el Girona (1-4), el Vila-real (1-5) i el Getafe (1-0) abans de caure a la vuitena jornada al camp de l’Osasuna en un partit marcat per les moltes rotacions a l’onze.
Aquella ratxa, però, en realitat va ser d’un total d’onze partits, ja que cal sumar-li els quatre últims de la Lliga 2023/24, encara amb Xavi a la banqueta. Per tant, el Barça té a les seves mans poder igualar aquella ratxa si suma quatre victòries més després de l'aturada internacional.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç