Els juvenils A i B ja estan en marxa

Els juvenils A i B ja estan en marxa

Els dos equips han començat aquesta setmana les pretemporades amb novetats en els cossos tècnics

Aquesta setmana han arrencat les pretemporades del Juvenil A i el Juvenil B del FC Barcelona. Els dos equips han passat les revisions mèdiques corresponents a l’inici de curs, i han començat a entrenar-se a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.

Torneig de pretemporada a Bali

Després de la primera setmana d’entrenaments, el Juvenil A, dirigit per Òscar López, viatjarà a Bali el diumenge 30 per disputar un torneig de pretemporada. El dimecres 2 d’agost el conjunt blaugrana s’enfrontarà al combinat sub-17 d’Indonèsia en un duel amistós, i el dilluns 7 arrencarà la International Youth Championship 2023, en què s'enfrontaran al Kashima Antlers FC japonès. Dos dies més tard, el dimecres 9, els blaugrana jugaran contra el Bhayangkara Presisi FC, un equip local.

El divendres 11 arribarà el plat fort del torneig, amb el partit entre el Juvenil A blaugrana i el del Reial Madrid. El dilluns 14 es disputarà la final del torneig, i el dimarts 15 l’equip tornarà cap a Barcelona per seguir preparant l’inici de competició oficial.

Sorteig de Divisió d’Honor

La Lliga del Juvenil A començarà el cap de setmana del 2 i 3 de setembre, i aquest dimecres es va fer públic el calendari de la competició. El Barça començarà jugant a fora de casa, al camp del CD San Francisco, i l’estrena com a local arribarà la setmana següent amb la visita del Saragossa-Racing Club a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Els blaugrana tancaran la competició el 4/5 de maig al camp del Constància.

Belletti s’incorpora al cos tècnic

El cos tècnic que acompanyarà Òscar López al Juvenil A s’ha renovat aquesta temporada, i el tècnic tindrà Gerard Sarrà com a segon entrenador. L’altra gran novetat és la incorporació de Juliano Belletti com a tècnic assistent. L’exfutbolista brasiler, que va jugar al Barça entre els anys 2004 i 2007 i va ser protagonista de la final de la Lliga de Campions del 2006 a París amb el gol decisiu, se suma al cos tècnic del Juvenil A.

Belletti torna al FC Barcelona després de dues experiències a les banquetes. L’any 2021 va ser entrenador assistent al primer equip del Cruzeiro EC, i, des del setembre del 2022 i fins al juny del 2023, va ser l’entrenador de l’equip sub-20 del Sao Paulo FC.

mini_2023-07-26_RETORNENTRENAMENTJUVENILS_23

La pretemporada del Juvenil B

El Juvenil B, per la seva banda, farà tota la pretemporada a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, i anirà disputant una sèrie de partits de preparació i tornejos enfocats a la posada a punt de cara a l’inici de la Lliga Nacional. Amb la novetat de Pol Planas a la banqueta del Juvenil B, amb Eric Campos com a segon entrenador, l’equip arrencarà la competició el 16 o 17 de setembre.

El segon juvenil blaugrana disputarà el Torneig d’Amposta del 5 al 8 d’agost i el The Cup del 16 al 19. Entremig, disputarà un partit contra el Tolosa (13 d’agost). També jugarà un amistós contra el Lloret FC (27 d’agost) i dos partits més de preparació consecutius contra el Begur i el Llerona (9 i 10 de setembre) abans de començar la Lliga.

mini_2023-07-26_RETORNENTRENAMENTJUVENILS_01
Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut