Claudia Pina, MVP del mes de maig a la Lliga F

Claudia Pina, MVP del mes de maig a la Lliga F

La davantera blaugrana ha marcat 5 gols durant l’últim mes de competició

Claudia Pina ha estat guardonada amb l’MVP del mes de maig de la Lliga F. És la quarta jugadora del Barça que rep aquesta distinció aquesta temporada després d’Alexia Putellas, Patri Guijarro i Ewa Pajor.

La jugadora de Montcada, de 23 anys, ha acabat la temporada amb 10 gols a la Lliga, cinc dels quals marcats en aquest mes de maig: 3 gols contra el Betis i 2 contra l’Athletic Club en el que van ser els dos últims partits de Lliga.

Pel que fa als seus registres, la ‘9’ del Barça ha aconseguit 10 gols a la Lliga, 10 gols a la Champions -sent la màxima golejadora de la competició- i 2 gols a la Supercopa d'Espanya. També cal destacar que la blaugrana ha estat escollida en el millor onze de la UEFA Women’s Champions League d’aquest curs 2024/25.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut