Entrades per a usuaris de cadires de rodes

Entrades per a usuaris de cadires de rodes

El Camp Nou disposa de dues zones habilitades per a usuaris de cadires de rodes situades a la primera graderia dels Gols

Localitats per a usuaris de cadires de rodes

Tota persona que desitgi sol·licitar una entrada per a la zona habilitada per a usuaris de cadires de rodes podrà fer-ho mitjançant el formulari que trobarà a continuació.

Les localitats adaptades per a usuaris de cadires de rodes es troben situades a la zona dels Gols 1ª Graderia Superior i sempre inclouen una invitació per a un acompanyant.

Per tal de fer la petició, caldrà omplir el formulari amb totes les dades. En cas que no siguin socis, no serà necessari omplir els apartats Clau de Soci i Codi Personal.

Si necessiten sol·licitar entrades addicionals per més acompanyants, ho hauran d'indicar al desplegable "entrades extra".

La possibilitat de proporcionar aquestes entrades addicionals estarà sempre subjecte a disponibilitat.

Li comuniquem també que no es permetrà l’accés amb cadira de rodes a cap altra zona de l’Estadi ni amb cap entrada que no sigui per a la zona habilitada per a cadires de rodes.

El formulari romandrà actiu fins a 48 hores abans de l'inici del partit o fins que les entrades s'exhaureixin. En cas que aquestes no s’esgotin, les localitats restants es posaran a la venda el mateix dia del partit directament a les taquilles del Club.

Per aclarir qualsevol dubte, poden contactar amb l'Oficina d’Atenció Especialitzada (OAE) enviant un correu electrònic a oae@fcbarcelona.cat

D’altra banda, recomanem sol·licitar el servei T'Acompanyem per tal que els puguin acompanyar fins als seus seients.


 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut