Els de Garrido sumen 1 punt en un cap de setmana de doble jornada i el femeni no pot amb l’Egara
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Jornada doble dels de Garrido a Montjuïc, on el Barça no va ser capaç d’endur-se més que un punt que, així i tot, ajuda a consolidar l’equip en posicions de Copa del Rei.
Liga IATI: Barça 1-4 Club de Campo
Dissabte al Pau Negre els de Garrido no van poder amb la solidesa del Club de Campo. Després d’un primer quart igualat i sense gols, els madrilenys van obrir el marcador al segon període (0–1) i van trencar el partit amb un tercer quart molt efectiu (0–3). Pol Compta, de penal córner, va retallar distàncies. Però un Club de Campo molt superior es va acabar imposant marcant l'1 a 4 definitiu.
Liga IATI: Barça 4-4 CD Terrassa
L’endemà, el Barça va protagonitzar un derbi català ple d’emoció davant el CD Terrassa, que va acabar amb un espectacular empat a 4.
El partit va ser un intercanvi constant d’arribades i gols: 1–2 per als terrassencs, què van acabar incrementant la distància fins a l’1 a 3. Tanmateix, la reacció dels locals no es va fer esperar, i la remuntada es va materialitzar quan un gol del Marcel Serrat, al segon pal, va posar al Barça 4 a 3 al marcador. El gol de l’empat, per part dels visitants va arribar quan l’àrbitre principal ja havia xiulat falta.
El 4 a 4 final va tenir sabor agredolç per no haver pogut tancar al Pau Negre un bon resultat.
DHBF: Club Egara 4-0 Barça
L’Egara es va imposar per 4 a 0 al Barça en un partit corresponent a la Divisió d’Honor B femenina, en un duel molt més igualat del que reflecteix el marcador final. Les terrassenques van saber aprofitar les seves oportunitats dins l’àrea rival, mentre que les blaugranes, malgrat el seu bon joc i ordre tàctic, no van aconseguir inquietar la porteria local.
El primer gol va arribar al minut 13. El Barça va respondre amb bona circulació i pressió alta, però l’Egara va mostrar més eficàcia. Al minut 26, les visitants van ampliar l’avantatge amb una definició precisa després d’una jugada col·lectiva.
La segona part va començar amb les blaugranes més incisives, tot i que la portera local i la defensa visitant es van mostrar molt segures. Aina Vinent, la portera blaugrana, va ser protagonista en els primers 35 minuts, evitant diversos gols amb intervencions de mèrit que van mantenir el seu equip amb opcions.
Tot i això, al minut 46, l'Egara va sentenciar pràcticament el partit amb un espectacular revés a l’escaire. Ja en el tram final, al minut 54, les visitants van fer un ràpid contraatac per tancar el 4-0 definitiu.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç