Aquest dimecres al matí, tal com es va anunciar dimarts en un comunicat oficial, el FC Barcelona ha dut a terme una roda de premsa amb relació a la incidència tècnica ocorreguda durant l’accés a l'Spotify Camp Nou en la prèvia del partit contra l’Alabès, el passat dissabte 29 de novembre. 

En la compareixença han participat Manel del Río, director general del FC Barcelona; Joan Sentelles, director d’operacions; Miriam Ferrando, directora de tecnologia; i Rafel Caballero, Jordi de Juan i Rosa Maria Rodríguez, representants de les empreses involucrades, Devoteam Spain, SlashMobility i T-Systems. 

En la roda de premsa, s’ha assegurat que s’ha pogut identificar i resoldre totalment la incidència ocorreguda el passat dissabte, després d’una auditoria iniciada el mateix dissabte. Segons Ferrando, l'origen del problema va ser un pic de sol·licituds entorn de les 12.30 hores de dissabte. “El sistema s’ha optimitzat perquè això no torni a passar”, ha afirmat la Directora de Tecnologia.  

Com s’indicava en el comunicat de dimarts, tot i que la incidència ja ha quedat resolta, el Club continuarà monitorant la situació i implementant millores contínues per donar resposta a les noves necessitats derivades de la tornada progressiva dels aficionats a l'Spotify Camp Nou.

De fet, en el xoc de dimarts davant l’Atlètic de Madrid, el 77% dels socis, tot i disposar del PDF,  van accedir a l’Estadi amb l’aplicació de Socis. Per a Jordi de Juan, aquest fet “és una evidència del correcte funcionament de la aplicació de soci" i "una prova que la incidència ha estat resolta”. 

Del Río, per la seva part, ha afirmat: “Hem treballat durant dia i nit. Estem satisfets, però estem focalitzats en què el soci estigui còmode i aquest problema no es torni a repetir”. El mateix Director General s’ha mostrat compromès amb trobar una solució per a cadascun dels afectats: “El Club es comportarà amb justícia i identificarà cadascun dels casos per solucionar-los de manera individual. L’Oficina d’Atenció al Barcelonista està treballant dia i nit per resoldre-ho tot”. 

En últim lloc, els compareixents han destacat, en més d’una ocasió, que el FC Barcelona té un compromís per evitar la revenda d’entrades. Sobre això, Miriam Ferrando ha remarcat que aquest procés de digitalització de les entrades “no ve de zero” i que “forma part del camí del projecte tecnològic de transformació del Club”. Mentre que Del Río ha assegurat: “El camí en el qual estem immersos és de desprendre'ns del físic per passar al digital”.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca