El FC Barcelona ha ofert avui als mitjans de comunicació l’oportunitat de conèixer de prop l’estat d’avanç de les obres de l’Spotify Camp Nou en una visita exclusiva que ha permès recórrer algunes de les zones clau del projecte.

Els periodistes han pogut accedir als espais de Tribuna i Gol Sud, corresponents a la Fase 1A, així com a les àrees provisionals de premsa des d’on treballaran temporalment fins a la posada en marxa de les noves instal·lacions en la fase final de l’Estadi.

Posteriorment, s’ha celebrat una compareixença liderada per la vicepresidenta institucional del Club i responsable de l’Espai Barça, Elena Fort, acompanyada pel director d’Operacions i de l’Espai Barça, Joan Sentelles. En la seva intervenció, Fort ha subratllat l’exercici de transparència que el Club ha dut a terme des de l’inici del projecte i ha posat en valor que l’estat actual de la instal·lació evidencia que la Fase 1A de l’Spotify Camp Nou està finalitzada i en condicions d’acollir partits de futbol amb totes les garanties.

Així mateix, la vicepresidenta institucional ha explicat que el Club ja ha lliurat tota la documentació estàndard relativa a la comunicació de primera ocupació, així com les respostes a les observacions documentals traslladades per l’Ajuntament de Barcelona fins al moment. Actualment, el procés resta pendent de la concessió definitiva de la llicència de primera ocupació.

En el marc d’aquesta visita, també s’han actualitzat detalls del calendari d’obra. L’itzat de la coberta —conegut com a big lift— està previst per a l’estiu de 2027, amb un procés de col·locació estimat en quatre mesos.

Amb aquesta visita, el FC Barcelona ha volgut reforçar el seu compromís amb la transparència informativa i mostrar de manera directa el progrés d’un projecte clau per al futur del Club.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca