El FC Barcelona continua ampliant el seu lideratge digital i ha assolit una fita històrica: 23,8 milions de subscriptors i subscriptores a YouTube. Aquesta xifra consolida la posició del Club com el primer compte de club esportiu del món en aquesta plataforma i supera també la FIFA (23,6 M) i l’NBA (23,3 M).

El passat mes de gener, el Barça ja es va convertir en el primer club esportiu a superar els 20 milions de subscripcions. En aquell moment, només la FIFA i l’NBA superaven el Club. Ara, gràcies a la feina de tots els equips implicats i a l’impacte de continguts com la Gira asiàtica o el Trofeu Joan Gamper 2025, amb els corresponents directes, el Barça ha escalat fins a liderar el rànquing entre clubs esportius.

En comparació amb altres comptes esportius de referència, el Reial Madrid compta amb 18,1 milions de subscriptors, LaLiga amb 13,1 milions i el Liverpool amb 11,7 milions.

Retransmissió del Trofeu Joan Gamper 2025

El partit disputat aquest diumenge contra el Como 1907 va registrar unes dades espectaculars a YouTube:

  • Pic d’espectadors simultanis: 3.282.834
  • Mitjana d’espectadors simultanis: 1.826.927
  • Espectadors únics: 9,7 milions
  • Visualitzacions totals: 18.746.962
  • Interaccions totals: 4.648.912 (4.637.310 reaccions i 11.602 missatges de xat)

Èxit també a Douyin. Més de 1,2 milions de visualitzacions a la Xina

La transmissió del Gamper a Douyin – la plataforma pel mercat xinès- va superar 1,2 milions de visualitzacions i va permetre guanyar més de 5.000 nous seguidors al compte oficial del Barça a la plataforma. A més, l’etiqueta #GamperTrophy va assolir més de 9 milions de visualitzacions. Douyin va donar suport destacant el contingut a la pàgina principal del seu canal d’esports i amb una pàgina de recomanació dedicada. La cobertura va comptar amb un equip de comentaris liderat per un dels principals narradors de futbol de la plataforma (més de 500.000 fans), acompanyat de cinc creadors especialitzats en el Barça.

 

Aquest creixement, tant en subscripcions com en audiències i interaccions, consolida el FC Barcelona com una de les marques esportives més potents del món també en l’àmbit digital, i reafirma la seva capacitat per connectar amb milions d’aficionats i aficionades arreu del planeta.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca