Insígnies d’or per a socis i sòcies amb mig segle de fidelitat al Barça
El president Joan Laporta ha presidit l’acte, acompanyat directiu Josep Ignasi Macià. Els assitents s’han pogut fotografiar amb el trofeu de la Copa del Rei
Primer equip
Club
Socis
Entrades i Museu
Nova entrega d’insígnies d’or a l’Auditori 1899 per a un grup de socis i sòcies, 46 aquesta vegada, que han complert 50 anys d’antiguitat. El president, Joan Laporta, ha presidit l’acte, acompanyat del directiu responsable de l’Àrea Social, Josep Ignasi Macià. Els socis i sòcies homenatjats s'han pogut fotografiar amb el trofeu de la Copa del Rei, guanyat brillantment en la final de Sevilla del 26 d’abril, davant el Reial Madrid.
Laporta ha fet un breu i emocionant discurs, en el qual ha volgut destacar el compromís dels socis i sòcies homenatjats amb el FC Barcelona i amb Catalunya, imprescindible perquè el Club hagi crescut i hagi superat totes les adversitats que ha tingut. “Vostès son un exemple per a les noves generacions de barcelonistes, que continuaran creixent amb el Barça i amb l’Spotify Camp Nou, que serà el millor estadi del món”, ha dit. “En els últims 50 anys hem viscut moments de joia i de tristor, però el Club s’ha mantingut robust i fort gràcies a vostés”, ha comentat també. “El Barça és un sentiment indestructible. Els demano que ens mantinguem units. Si no ens rendim, els nostres esportistes no ho faran”, ha sentenciat.
Durant l’acte, el president ha atés, com és costum, un per un els socis i les sòcies que han rebut la insignia d’or del FC Barcelona i els seus familiars. El lliurament d'aquestes insígnies és un gest senzill, però ple de simbolisme. Amb aquest acte el Club valora i agraeix el suport dels socis i sòcies que van arribar al Barça en un període molt important de la seva història.