El FC Barcelona llança a la plataforma Collectibol el seu primer àlbum de cartes digital

El FC Barcelona llança a la plataforma Collectibol el seu primer àlbum de cartes digital

L’àlbum, ja disponible a l’app de Collectibol, consta de més de 180 imatges digitals del Barça protagonitzades pels jugadors i jugadores del primer equip masculí i femení, així com d’altres elements de la història del Club

El FC Barcelona llança el seu primer àlbum de cartes digital i entra en el sector dels col·leccionables digitals a través de la plataforma Collectibol. Projecte impulsat per Barça Vision, consta d’una col·lecció de més de 180 imatges digitals oficials de la història i del present del FC Barcelona, incloent-hi jugadors i jugadores del primer equip masculí i femení, l’Spotify Camp Nou, els escuts històrics, i fins i tot la mascota CAT, entre altres.

Per a la creació d’aquest primer àlbum de vinyetes digitals, el Club ha comptat amb la col·laboració de Collectibol, app de col·leccionisme digital, disponible a l’App Store i a Google Play, desenvolupada per la tecnològica catalana Algoritcom. El llançament d’aquest projecte és una mostra de l’aposta estratègica del Club per la digitalització dels seus actius creant moments culturals inoblidables –del passat i del present– amb l'objectiu d’arribar a noves audiències i als seguidors i seguidores de les generacions xennials, millennials i Z, entre d'altres.

Un àlbum digital blaugrana

La col·lecció de llançament inclou més de 180 imatges que han estat desenvolupades pel FC Barcelona conjuntament amb Collectibol, garantint una experiència 100% Barça. Cadascuna de les vinyetes compten amb elements diferencials i nivells de raresa que les fan úniques, afavorint així també un component de vincle emocional del col·leccionable. A més, de la mateixa manera que el col·leccionisme físic, hi ha incorporat un sistema d’envelliment digital, amb què les cartes poden mostrar un desgast visual, elements que aporten realisme, personalitat i valor simbòlic. I com a component diferencial de Collectibol, cada usuari o usuària podrà disposar d’un control del rendiment de la seva col·lecció mitjançant estadístiques a temps real,  amb l’objectiu de facilitar l’intercanvi de cartes amb d’altres aficionats.

Una plataforma amb els clubs com a protagonistes

El FC Barcelona s’ha decantat per l’opció de Collectibol per llançar el seu primer col·leccionable digital pel fet que la plataforma desenvolupada per Algoritcom permet als equips participar activament en el disseny de l’àlbum digital, definir-ne els capítols, el contingut visual i els elements que millor representen la seva història. Aquesta implicació directa no només enforteix l'enllaç emocional amb els aficionats i aficionades, sinó que permetrà al FC Barcelona oferir recompenses 100% Barça a mesura que els usuaris completen el seu àlbum.

Sobre Collectibol

Collectibol és la nova app de col·leccionisme digital que neix per renovar l'experiència tradicional i portar-la a l'era digital, alhora que enforteix l'enllaç emocional entre els clubs i els aficionats. Aquesta plataforma marca el començament d'una nova etapa centrada en els clubs com a protagonistes de cada col·lecció, participant activament en la creació de cartes digitals sota llicències oficials, cosa que garanteix una experiència 100% autèntica.

Algoritcom és una empresa tecnològica fundada a Barcelona el 2022 per Nicolás Benhamou, Raúl Pérez i Oriol Carbonell. La seva missió és reinventar l'entreteniment digital mitjançant experiències interactives i immersives.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut