Quan el futbol i la música triomfen
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Més enllà de l’espectacle futbolístic que aquest Clàssic ha deixat a les retines de tota l’afició culer, durant el passat cap de setmana el futbol i la música han triomfat com mai abans s’havia vist i ens han deixat imatges i fites per al record. L’aliança entre el FC Barcelona i Spotify ha viscut un dels seus moments més àlgids, convertint en realitat allò que el futbol i la música formen un binomi poderosíssim i imparable. Tot plegat ha passat de la mà del cantant nord-americà Travis Scott, protagonista de l’equipació amb la marca ‘Cactus Jack’ i amb la seva visita a Barcelona per oferir un concert exclusiu i assistir a l’Estadi Olímpic per gaudir del Clàssic.
Èxit sense precedents de les col·leccions de roba
Com és habitual en els Clàssics, el FC Barcelona i Spotify van posar a la venda diverses col·leccions de roba al voltant de l’artista escollit. En aquest cas, tant la primera equipació, com la segona -primera vegada que se’n fa-, com la línia de marxandatge amb dessuadores, samarretes, etc. es van vendre més ràpid que mai, fins al punt que dissabte a mig matí totes les unitats d’aquestes línies de roba estaven ja esgotades a tots els canals de venda del FC Barcelona (e-commerce i Botigues físiques). Una mostra ben clara del furor que van despertar va ser la cua llarguíssima de persones que estaven esperant que obrís la Barça Botiga de l’Spotify Camp Nou dissabte al matí, algunes de les quals van fer nit al carrer.
Per crear comunitat i arribar als creadors de continguts, el FC Barcelona també va impulsar un sopar secret amb influencers que va servir per presentar-los, en exclusiva, la samarreta de Travis Scott per al Clàssic. Un esdeveniment que va generar molts impactes de valor a les xarxes socials i als mitjans de lifestyle.

Concert exclusiu amb Spotify
Travis Scott va arribar a Barcelona divendres a la tarda perquè dissabte oferia un concert privat al recinte de Les Tres Xemeneies. Va ser la primera vegada que l’artista que protagonitza el canvi de logo feia un concert a la ciutat coincidint amb el Clàssic. Un espectacle que, a més, va ser el primer xou del nord-americà a Barcelona i va suposar un regal inoblidable per al miler de fans de l’artista -els més fidels- que van ser convidats en exclusiva per Spotify. El concert també va ser un punt de trobada del barcelonisme. A més de Kounde -lesionat-, van assistir-hi Henry, Ronaldinho, Kluivert, Davids, Puyol i Piqué, i d’altres figures del món artístic, entre els quals l’actor i exjugador de futbol americà Terry Crews.
Un seguidor apassionat a Montjuïc
Diumenge el bus del primer equip, vinilat per a l’ocasió, va traslladar els jugadors a l’Estadi Olímpic. Un dia abans, aquest emblemàtic vehicle es va passejar per la ciutat per immortalitzar la imatge de Cactus Jack al costat d’espais i edificis icònics de la ciutat com la Torre Glòries, l’estàtua de Colom o a la Barceloneta, amb l’hotel W al fons.
Ja durant el partit, Travis Scott va ser un dels aficionats més fervorosos de la graderia de l’Estadi Olímpic. Els vídeos i les imatges de les seves celebracions s’han fet virals a les xarxes socials, demostrant la seva passió pel futbol i pels colors blaugranes. Scott es va trobar amb el president Joan Laporta a la Llotja i amb jugadors com Lamine Yamal al terreny de joc i se’l va poder veure fins i tot amb una Polsera Blaugrana del projecte solidari de la Fundació FC Barcelona.
Travis Scott serà dels nostres per sempre. @Spotify @trvisXX 🌵 pic.twitter.com/b0RymDE90v
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) May 11, 2025
Aquesta nova activació del Barça i Spotify ha fet un cop més la volta al món i ha consolidat un partenariat que ha sacsejat el món dels patrocinis esportius. S’ha demostrat que la unió entre el futbol i la música no només és un altaveu perfecte per als artistes, sinó que permet arribar a noves audiències arreu del món atretes per aquesta peculiar relació entre gols i partitures.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç