Travis Scott continua fent ressonar l’univers blaugrana en la prèvia d’un Clàssic decisiu. Després de la gran acollida de la col·lecció de la primera equipació que es va posar a la venda fa una setmana, aquest divendres, com a novetat, es posa a la venda una nova col·lecció de la segona equipació del FC Barcelona amb el logotip de ‘Cactus Jack’, marca i alter ego del cantant nord-americà. Es tracta d’una edició limitada, disponible des d’aquest divendres a les 15.00 hores a la plataforma d’e-commerce del Club i a partir del dissabte dia 10 a les Barça Botigues. També hi haurà unitats disponibles d’aquesta col·lecció a l’app de Nike SNKRS.

Estrena de la col·lecció de roba lifestyle

Continuant amb les propostes de moda, també es posa a la venda aquest divendres la línia de roba lifestyle d’edició limitada que trasllada l’univers creatiu de Travis Scott a peces de roba casual, entre les quals, samarretes, dessuadores, una gorra, uns pantalons curts, una jaqueta, una bufanda i una pilota de futbol estil retro. Aquesta col·lecció estarà disponible a partir de les 15.00 hores d’aquest divendres al web de l’artista, TravisScott.com, i a partir del dissabte 10 a la Barça Botiga de l’Spotify Camp Nou.

Música, moda i futbol es fusionen a les portes d’un Clàssic, de la mà de Spotify i el FC Barcelona, com mai abans ho havien fet. A més, per primera vegada Spotify portarà l’artista que protagonitza el canvi de logo a actuar a Barcelona. Serà el primer concert  de Travis Scott a Barcelona i tindrà lloc aquest dissabte 10 de maig en un espai emblemàtic de Barcelona. Un concert privat exclusivament per als fans més fidels del cantant nord-americà que, a través de Spotify, seran convidats a aquest espectacle únic.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca