‘La Llotja del 125’ dedicarà un episodi a la vinculació entre Barça i dona

‘La Llotja del 125’ dedicarà un episodi a la vinculació entre Barça i dona

El sisè capítol d’aquest videopòdcast s’emetrà dijous dia 13 de març a partir de les 19.00 i comptarà amb la presència de la jugadora de l’equip de futbol femení Marta Torrejón

Aquest dijous 13 de març a les 19.00 hores ‘La Llotja del 125’, el videopòdcast de Barça One que celebra el 125è aniversari del Club, emetrà el seu sisè episodi des de l’Auditori 1899 del FC Barcelona. Aquest nou capítol, que es podrà seguir en directe per Barça One, estarà dedicat a visibilitzar el paper de la dona dins del FC Barcelona, des de la seva fundació el 1899 i fins als nostres dies. L'espai presentat per Andreu Juanola i Sara Loscos repassarà la importància de la figura femenina en la història del Barça i donarà veu a diverses dones que tenen o han tingut un paper actiu en l’Entitat, ja sigui perquè són esportistes, han gestionat el Club o en són sòcies.

En clau esportiva ‘La Llotja del 125’ comptarà amb la presència de la defensa de l’equip de futbol femení, Marta Torrejón, que juntament amb la corredora de la secció d’atletisme del Barça Stephanie Saavedra i de l’expatinadora olímpica Marta Cierco, parlaran del que significa com a dones representar el Barça arreu del món i oferir els millors anys de la seva vida a l’esport d’alt nivell.

El programa també contraposarà generacions amb una xerrada entre Rosa Maria Valls-Taberner, que va ser directiva del Club durant la presidència de Josep Lluís Núñez, i Elena Fort, actual vicepresidenta de l’Àrea Institucional del Club. La que va ser la segona dona directiva del Club i la més recent, respectivament. Les acompanyaran també dues representants de la massa social del Club, la Núria Ventura i la Maria Antònia Milà, sòcies del Barça pertanyents a generacions d’edat molt diferents.

‘La Llotja del 125’ també farà un repàs als noms de les dones que han fet el Barça una mica més gran, ja sigui als terrenys de joc o als despatxos, i comptarà amb la opinió de les treballadores del FC Barcelona, representades per Anna Aznar, directora de l’Àrea Social; Míriam Ferrando, directora de l’Àrea de Tecnologia i Míriam Nadal, responsable de continguts d’actualitat de Barça Studios.

El nou episodi de ‘La Llotja del 125’ comptarà amb públic en directe format per sòcies i socis del FC Barcelona que, a través d’un formulari habilitat per l’Àrea Social, han expressat la seva voluntat d’assistir-hi, fins a esgotar les localitats disponibles.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut