El Barça Innovation Hub (BIHUB) i el CETT, el centre universitari de turisme, hoteleria i gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona (UB), han establert un acord de col·laboració per crear el “Màster en Marketing i Gestió d’Esdeveniments Esportius”. L’entesa s’ha signat recentment a les instal·lacions del FC Barcelona amb la presència del directiu del FC Barcelona, responsable del BIHUB, Àngel Riudalbas; el director general del BIHUB, Albert Mundet; la presidenta del CETT, Maria Abellanet; i la directora general del CETT, Elisabet Ferrer.
Aquest programa acadèmic s’iniciarà l’octubre del 2025 i es podrà cursar en català, castellà i anglès. Es tracta d’una proposta formativa innovadora i d'avantguarda que comptarà amb el know how del FC Barcelona i que formarà professionals per ser líders en la gestió de projectes que combinin els esports, l’entreteniment i el turisme. L’objectiu és oferir una visió completa sobre com aquests sectors interactuen i creen noves oportunitats de negoci.
Amb un enfocament equilibrat entre teoria i pràctica, aquests estudis cobriran una àmplia gamma de temes essencials en aquest àmbit com els fonaments de l'entreteniment esportiu, la planificació i execució d´esdeveniments esportius globals, la gestió del turisme esportiu, el màrqueting digital, la innovació tecnològica o la sostenibilitat.
El CETT està adscrit a la Universitat de Barcelona des del 1997 i, amb una clara vocació internacional, compta amb un equip de professionals especialitzats que ofereix a l'alumnat un model de creació i transmissió del coneixement basat en el rigor, la innovació i l'experiència.