Arrenca el procés d’actualització del cens de socis i sòcies

Arrenca el procés d’actualització del cens de socis i sòcies

Amb l’objectiu de regularitzar la massa social i tenir identificats tots els seus membres per millorar la seguretat, comunicació i serveis del Club

La Junta Directiva del FC Barcelona ha decidit iniciar a partir del 21 de març un procés d’actualització del Cens de Socis i Sòcies, amb l’objectiu de renovar les dades de què disposa actualment el Club i d’ampliar els perfils dels membres del col·lectiu, per poder millorar i augmentar la personalització de la comunicació entre el Club i els seus socis i sòcies.

L’actualització del cens, que es podrà fer fins al 30 de juny, va ser un dels acords que va prendre per a aquesta temporada la Junta Directiva, en la seva reunió del 21 de juny del 2022, i que ara ha decidit iniciar amb l’objectiu principal de regularitzar la massa social del Club i tenir un cens real dels seus membres.

Creació del perfil digital 

L’últim cens efectuat pel FC Barcelona va ser l’any 2012 i posar al dia les seves dades és una obligació estatutària que fa possible regularitzar el Cens de Socis i Sòcies del Club, per tenir un cens real que permeti identificar tots els membres del col·lectiu.

L’actualització del cens i la creació d’un nou perfil digital de cada soci o sòcia es fan totalment necessàries de cara a la modernització que impulsa el Club i a la gestió del funcionament de l’Espai Barça. Tenir identificats i conèixer els perfils dels socis o sòcies comportarà una millora en la comunicació, en els serveis i en tota relació que es pugui efectuar entre el Club i els seus associats.

Amb la informació que els socis i sòcies donaran al Club, també es podrà oferir uns serveis més exclusius i una experiència més positiva i sense barreres a les instal·lacions per a aquelles persones amb algun tipus de discapacitat. 

Procés digital, àgil i senzill

A través d’un procés totalment digital, àgil i senzill des del web del Club o l'App Socis, cada soci o sòcia podrà renovar les seves dades i, com a novetat, també hauran de configurar el seu perfil digital amb la captura de la imatge del document d’identitat, una foto de la seva cara i, de manera opcional, una breu gravació de la seva veu.

El nou cens està marcat per l’aposta digital que efectua el Club i que inclou poder disposar d’un perfil de tots els socis i sòcies, per conèixer-los millor i dirigir la informació i els serveis que s’ofereixen de manera més individualitzada i enfocats segons les seves preferències.

Aquesta regularització del cens s’obre inicialment per a aquells socis i sòcies majors d’edat, que cal que compleixin totes les parts del procés. Més endavant s’obrirà l’accés als menors d’edat, per als quals el Club informarà pròximament del procediment que hauran de seguir.

Enllaç a la zona interna del web des d'on els socis i sòcies poden accedir a l'actualització del cens.

cens 12 CAT

Més informació de l'Actualització del Cens de Socis i Sòcies

Seguretat i beneficis per a socis, sòcies i Club

Pel que fa a la seguretat, tenir un cens actualitzat i amb les dades correctes facilitarà el procés d’identificació necessari per a tota relació amb el Club, ja sigui per efectuar qualsevol tramitació, accedir a les instal·lacions esportives, fer ús dels diferents serveis dirigits al col·lectiu social, formar part d’activitats del Club, participar en processos de consultes o formalitzar gestions electorals, entre altres accions.

El nou cens ha de significar un important benefici per als socis i sòcies blaugrana a l’hora d’efectuar qualsevol interacció amb el Club, amb un servei més directe, una informació més personalitzada pels canals preferents de cadascú i una més àgil gestió a través d’apps, web o atenció telefònica.

L’elaboració del nou cens significarà disposar de la situació real de la massa social del Club, i així es depurarà el cens de possibles baixes que no s’hagin comunicat i es podran recuperar aquells abonaments que estiguin a nom de difunts.

La propera implantació de les modalitats digitals per accedir a les instal·lacions amb la utilització del telèfon mòbil (eAbonament i eTicket) també fa totalment necessari tenir actualitzades les dades per al bon funcionament de tot el procés, al mateix temps que implica augmentar la seguretat i impedir el frau i el mal ús dels carnets i abonaments.

Elena Fort, vicepresidenta del FC Barcelona: "Necessitem saber qui som i quants som"

“Necessitem conèixer-nos, saber qui som i quants som, i els volem escoltar. Hem de saber qui són els propietaris del Club, per això és important possibilitar que el FC Barcelona es pugui adreçar al soci i millorar aquesta relació amb ells per poder conèixer els seus gustos, les seves inquietuds i poder adreçar-nos a ells més particularment i establir una relació i un vincle més fort encara”.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut